Thank you! 1000 hits

Дякую за першу тисячу відвідувань! Для такого результату знадобилося всього лише 2 тижні, що в цілому показує непогану успішність мого блогу тут у порівнянні з Живим Журналом. До такого невеличкого свята я також маю дещо сказати. Обіцяю, зроблю все можливе, аби надалі технічних повідомлень було якомога менше.

The Platform. Очевидно, мій переїзд на WordPress відбувся швидше і повніше, ніж я сам передбачав. Це не дивно, оскільки тут дійсно дуже легко і приємно працювати. Тутешня статистика, наприклад, показує навіть з яких ресурсів на мене є посилання і за якими запитами мене легко знайти в гуглі. Єдиний недолік для мене – неможливість творення рівнів доступу до записів, як це було на ЖЖ.

The Sources. Я таки вирішив, що робитиму впродовж наступних пари місяців перепости з мого старого блогу деяких вартісних записів, звичайно дещо актуалізованих і відкорегованих. Також радо прийматиму запити написати на якусь конкретну тему, яка цікавитиме моїх постійних читачів. І очікуйте більше коментарів на зовнішні актуальні події.

The Readers. Хто ще не підписався і хоче, але чомусь не може цього зробити, поясню: після того, як ви вводите свою пошту у відповідний рядок, ви ще маєте підтвердити свою підписку – вам надійде лист на вашу пошту, в якому треба клікнути на посилання. І слово “передплата” – це жарт. Нічого платити за підписку не треба :). Наразі ще раз дякую і всім цікавого чтива!

3 thoughts on “Thank you! 1000 hits

  1. Дмитре, «хіти» — це перегляди 🙂 а хости — це відвідувачі. При чому треба завжди дивитися на унікальних.

    1. Ну то я ж і дякую за відвідування (перше речення), а не за кількість відвідувачів. Я не знаю, скільки їх, але як показують посилання на мій блог з різних жж-, ФБ-, вк- та Твіттер-аккаунтів, їх має бути не менше 40-а осіб.

Залишити відповідь

