Thank you! 10K hits

 Дуже дякую всім постійним та непостійним читачам! 🙂 10 тисяч відвідувань цього блогу за три місяці.

Якщо вам подобається “Дамітріанство” – підтримайте його своїми голосами в конкурсі БУБА!

Я провів невеличке дослідження з метою розвитку блогу. Досліджувалися референси, тобто випадки, коли хтось переходив на мою сторінку за посиланням з іншого сайту. Ці цифри можна було прослідкувати завдяки спеціальному сервісу, який є на WordPress. 

Результати такі (цифри трошки округлені):

  1. vkontakte – 25% (про це далі у висновках)
  2. facebook – 23% (-//-)
  3. WordPress – 13,5% (звідки на мене іде більшість посилань Вордпрессу, гадки не маю, оскільки вони формально не доходять до моїх постів)
  4. blogspot – 9,5% (все це завдяки двом людям – єпископу і диякону Сергію. Як бачимо, вони забезпечують вагому частку відвідувань)
  5. Twitter – 8% (від цього ресурсу чекав значно більшого, оскільки там я часто лишаю посилання на себе)
  6. livejournal – 8% (а тут навпаки – приємно, бо не так багато лишав посилань, а люди користуються)
  7. kvit.ukma.kiev.ua – 6% (могилянський ресурс)
  8. insider.kma.in.ua – 2% (так само – могилянський ресурс, цікаво, бо сам я там про себе нічого не писав)
  9. Google+ – 2% (шкода, що він так повільно розвивається)
  10. bo.net.ua – 1,5% (могилянський ресурс із чужими посиланнями на мене)
загалом проаналізовано 3010 референсів

Висновки:

  • Контакт має більший відсоток, хоча на Фейсбуці у мене більше і друзів, і посилань на мої записи. Висновок: краще інвестувати зусилля в Контакт.
  • Слід регулярніше писати посилання в ЖЖ і рідше – в Твіттері.
  • Формально виключно церковні та виключно академічні посилання на мене становлять по десять відсотків. Але 70% моїх друзів в Контакті (більш-менш збалансована вибірка) – могилянці. Звідси не дивно, чому у мене так підскакує відвідуваність після записів про могилянські події. Треба розширювати аудиторію.
Залишити відповідь

