“Кафедра Комільфо” прокинулася

Коли я увійшов до Декана по роботі зі студентами, її помічниця, Ірина Миколаївна, мене повідомила із суворим виглядом, що Квіт планує розпустити Студколегію. Скоро виявилося, що це жарт, але біда в тому, що я вже настільки звик, що у нас щось не так і що це “не так” має бути з шумом і скандалом, що я одразу почав обдумувати, які питання ставити з цього приводу Квітові та Кульчицькому. Втім, навіть поза розпуском СК нам вистачає смаженого і перченого. Я говорю про…

    • Скасування вільного відвідування лекцій,
    • Підсудну справу Віталія Биліва,
    • Майбутню сегрегацію студентів у гуртожитках,
    • Трудові загони Академії, які прибиратимуть вулиці Києва
    • та МММ, яке фінансуватиме Могилянку.

Детальніші версії цих новин далі.

Отже, сьогодні Олександра Гуменна провела таку собі чи то розширену нараду СК, чи то звужену нараду представників студсамоврядування.

Спочатку порушили питання про “некерований перший курс”, як його згадала сама пані Декан. Наші фершики майже не відвідують лекції та в цілому показують незадовільні результати на іспитах. Я за академічний дарвінізм – хай собі вилітають геть, якщо не хочуть працювати. Треба було думати, куди вступати. Але от біда! У нас знову будуть проблеми з Міністерством, якщо кількість наших студентів впаде нижче 3000, а через провальний рівень працездатності та інтелекту студентів, які до нас вступили завдяки ЗНО, ми дуже швидко наближаємося до цієї межі. Сашко Кульчицький зауважив, що проблема з погіршенням якості студентів викликана реформою середніх шкіл, де люди нещодавно перейшли на 12-ти річне навчання. Наразі ми перебуваємо в зоні нестачі випускників, кількість яких мала, що означає і меншу конкуренцію серед них. В результаті нетривалого обговорення запропонували на один рік зробити обов’язкове відвідування лекцій для першого курсу, але наразі погодилися тільки з тим, щоб ввести кураторів для фрешів і мирно їх закликати відвідувати лекції частіше.

Потім було справжнє пекло. До нас завітав Анатолій Марущак, голова Васильківської “Просвіти”. Пані Гуменній його рекомендували як людину з оригінальними ідеями, як заохотити наших студентів більше спілкуватися українською. Ніяких ідей не було, був 45-хвилинний трьоп про те, як Україну утискують і як молодь не поважає свої традиції і як земля стогне без народної пісні. Кульчицький намагався припинити це неподобство цитуваннями Брюховецького – не подіяло. Цитата полягала в тому, що щоби українство було популярним, треба добиватися успіху і при цьому лишатися українцем, але таку позицію пан Марущак обізвав споживацькою. Ось саме через таких “щирих патріотів” я і не люблю український націоналізм та езотерику.

Слава Богу, пан Марущак пішов собі, але далі стало ще гарячіше: представник опозиційного до нинішньої СК блоку “Кафедра Комільфо” Дмитро Ткачук звинуватив Віталія Биліва, члена СК, в привласненні грошей студентів. Віталій разом з іншим представником СК, Шакро Мачаваріані, продають проїзні і роблять це формально як приватні особи, заробляючи по 2 гривні на кожному проїзному. За словами Віталія, студенти платять цю суму за свою лінь і небажання їздити самостійно до профспілки і замовляти собі проїзні, в обов’язки ж СК продаж проїзних не входить. Віталій зазначив, що, окрім нього, продажем займаються чимало старост, які мають інакші розцінки.

Дмитро наполягав, що ніхто в Академії не знає, що це приватна ініціатива Віталія, всі сприймали ці 2 гривні як “операційні витрати” на роботу СК, а якщо так, то мовляв це підсудна справа. Дмитро посилався на міркування Дениса Сергійовича Азарова. Відкритим лишається питання про те, чи дійсно Віталій приховував від людей інформацію, що гроші збираються не для СК, і чи справді багато людей цікавилися цим питанням. Дмитро Ткачук наостанок заявив, що його метою є створення профспілки, яка буде продавати проїзні студентам без жодних націнок.

Опісля того, як питання з проїзними було не до кінця вирішено, перейшли до дещо спокійніших і політизованіших проблем. Нещодавно якісь неадекватні представники ВО “Свобода” провели псевдоакцію під стінами троєщинського гуртожитку Могилянки, заявивши, буцімто наша адміністрація не пускає студентів ввечері всередину і пообіцявши, що неодмінно розберуться із представниками рад гуртожитків, які служать репресивному могилянському режиму (вочевидь, ідеться про жидомасонські загони смерті, які Квіт фінансує із власної кишені, щоб вони перетворювали студентів на російськомовних негрів). На щастя для всіх могилянців, активісти “Свободи” таки натиснули на нашу адміністрацію і тепер нічого не змінилося.

Далі обговорювалася проблема куріння в коридорах гуртожитків. Іван Кукурудзяк зауважив, що її подолати дуже просто – встановити в коридорах (нарешті) протипожежні системи. Втім, з іншого боку, курці тоді підуть палити на балкони, а якщо некурець живе поруч із балконом, то дим буде тягнути в його кімнату. Я запропонував поділити блоки гуртожитку на “для курців” і “для некурців”. Хоча для цього доведеться обійти певні юридичні норми, я вважаю, що здоров’я людей, які не палять, важливіше.

Ви спитаєте принагідно: а де ж взяти кошти на протипожежну систему? Микита Сафроненко нам в цьому допоможе! 🙂 У нього є друг – Сірьожка Мавроді, який вже успішно профінансував конкурс Містер КМА. А тепер цей добрий благодійник допоможе нам ще більше! На що підуть гроші і які будуть суми – це питання подальших дискусій, але думаю, нам є на що сподіватися! Для початку пропоную оснастити гуртожитки бронетехнікою і оборонятися від туристів, для яких наші шикарні обписані і обгиджені гуртяги хочуть переробити на атвратнєйші готелі під трикляте Євро-2012.

І ще одна новинка про гуртожитки. 28-го квітня пройдуть гуртодні. В принципі, ця акція має проходити раніше – на день Землі чи якось так, коли студентські “трудові” команди, за задумом нашої міської влади, повинні вичищати столичні вулиці і отримувати призи за особливо велику кількість назбираного сміття. Гадаю, нічого страшного, якщо ми проведемо своє прибирання трошки пізніше і без зайвого комсомольського пафосу.

Наприкінці шалено насиченої наради нас порадували тим, що найближчим часом в Академію мають навідатися якісь Броварські козаки, щоб святкувати і згадувати славетного гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. :\ Сподіваюся, наші спасівці дадуть раду запеклим козарлюгам.

Advertisements

70 thoughts on ““Кафедра Комільфо” прокинулася

  1. Щодо лекцій, на які перший курс не ходить – винуваті викладачі, що не роблять лекції цікавими. На цікаві та змістовні лекції на кшталт лекцій Копаня ходять всі. Який зараз стан цієї справи? Обов’язкове відвідування таки вводиться?
    Щодо МММ: нічого поганого в тому, що МММ фінансує студентські заходи, немає. Я писав Якову Яковенку в Фейсбуці, що наші студенти не вкладатимуть в МММ більше, коли побачать відкриту рекламу, бо у них на це вже був цілий рік з часу заснування системи

    1. Я нічого поганого про МММ і не писав 🙂

      А от щодо лекцій, згоден, бувають погані лектори. Але проблема в тому, що фрешики не ходять взагалі на жодні лекції та валяться на іспитах. Вони сприймають “вільне відвідування лекцій” як вільне відвідування всіх без виключення лекцій”.

      1. Так це ж не сприймається як “заборона відвідування лекцій”
        Вільне відвідування – це про всі лекції. Якщо проблема суто у викладачах, то наради треба проводити з тими, хто якраз і зіткнувся з нульовою відвідуваністю. Мені здається, таких мало. Дуже мало

  2. я не вижу ничего ужасного в том, что Билив и тусня немного подзарабатывают на студаках. В конце концов если бы не было проездных им надо было платить за проезд)

  3. Я є посердній студент НаУКМА і, тим не менш, мені було відомо стосовно приватного характеру продажу проїзних. Щоправда, я думала, що цим досі займається Єгор Стадний. Хоча допускаю, що це може робитись паралельно – типу, у кожного старости свої канали. Тому не бачу тут нічого кримінального. І якщо вже йти так формально, то кожному студенту з’здити до профспілки – туди й назад дорога буде 3-5грн (в залежності від транспорту), що при усіх розкладах більше за ті дві гривні, що йдуть зверху, тому така ситуація цілком усіх влаштовує.

    Підтримую ідею “академічного дарвінізму”, як було тут названо. І дійсно – так звані реформації середньої освіти дуже сильно б’ють по вищій. Якість першокурсників не така висока через їх кількість, а тому навіть вибірка найкращих з кращих явно програє минулим рокам. Сподіваюсь, у майбутньому дана ситуація виправиться.

    1. Дякую за підтримку раціональної ідеї. От тільки для її втілення необхідно, щоби уряд зняв свої обмеження з приводу кількості студентів, необхідної для статусу “національного університету”.

      1. З приводу пропозиції виганяти фрешів ідіотів через академічні фейли – я абсолютно згоден з вам про дарвінізм, але подумайте про той факт, що завдяки ідіотам – контрактникам ( я думаю більшість людей, які валять сесії навряд чи вчаться на люджеті ) Академія отримує гроші на свої існування. Чим більше адміністрація їх буде виганяти, тим більше Академія буде утиснена у фінансовому плані, а про велику імовірність залучити гроші із зовні я не чув. Тому, як кажуть, “Чого дурні – бо бідні, чого бідні – бо дурні.”

  4. Насчёт проездных – давно пора было поднять тему, но насчёт подсудности – это уже конечно загон. И в обязанности СК по Положению раздача проездных входит, а вот в обязанности старост – нет.

    1. Ти помиляєшся. Відповідно до положення, ані старости, ані СК не мають займатися проїзними. Можу надіслати положення, якщо що

      1. Их сейчас столько развелось, этих Положень, что уже не уследишь. В старом Положенни в пункте 5.4.3 точно есть. Но я не знаю, что там Броня написал в новом, честное слово.

  5. Насчёт посещения лекций для 1 курса – согласен. Потому что это совсем свинство, когда на лекцию 2-3 человека приходят. Даже у нас в 2008-м такое было.

    1. Не знаю, наші чомусь чудово ходять на лекції (Факультет інформатики, 1 курс). Єдиний провал був з екологією, коли викладач навіть грозився зняти по 20 балів з кожного (певно у розпалі емоцій), коли на лекцію більше 4-5 студентів не приходило.

    2. Не знаю, наші чомусь нормально лекції відвідують (мова йде про Факультет інформатики, 1 курс). Єдиний провал був з екологією, коли викладач навіть грозився (у розпалі емоцій) зняти по 20 балів кожному, якщо лише 4-5 студентів будуть нак лекції.

  6. Не потрібно так давити на першокурсників, проблема не в ЗНО, серед них багато розумних і хороших людей, на бюджеті дурних точно не має. Але люди, які дають 22 К на навчання на економічному чи праві – це вже інша історія… , їх не дуже-то і хочуть виганяти. Меркантильна адміністрація сама собі допомогла, а тепер плаче, ніби проблема в лекціях. Лекції нічого не дадуть і ніяк не допоможуть.

    Проблема куріння в гуртожитках – це зовсім не проблема, якщо порівнювати її з ЄВРО. До 3 червня вивести всі речі. І тут вже купа питань: Куди вивести всі речі? В якому стані залишать кімнати ” вболівальники ” ? Чи поселять всіх назад по своїх кімнатах?

    І ще одне, Дмитро Ткачук такий гнилий опозиціонер… Це він показав ще під час видачі грантів на студпроекти. Дуже надіюся, що не побачу його наступного року на виборах, як опозиція КК показали, що нічого вони робити не збираються, крім Ткачука, який бали на студпроекти відкрито завищені клав ” своїм людям “.

    1. на видачі бабла на гранти офіційно позиція в журі була на моє ім’я, з Дімою ми поділили це місце, відповідно, і оцінки ставили разом. закиди щодо підсуджування смішні. цікаво, якщо хтось хоче закинути мені “гниле опозиціонерство” і піднімання балів “своїм”, то нехай назветься.

      Богодар Ковалів

      1. Богодаре, тебе на розподілі не було, тому не потрібно говорити про якесь офіційне місце. Там був Ткачук, який вів себе не зовсім адекватно і оцінки виставляв він, і у звіті вони є саме під його іменем. Він виступає представником КК, твоє ж ім’я ніде у КК не числеться, можливо ти і є їхнім ” духовним наставником “, але одним із 7-ми його членів ти не є. Тебе мій коментар не стосується і тобі я нічого не закидую.

        Щодо ж натягування балів. В. Пащук, Могилянський альманах оцінки: 16, 17, 16, 27, 13, 12. Оцінка у 27 балів належить Ткачуку і різко виділяється із загального фону. Посилаюся на звіт. Думаю не треба коментувати те, що Пащук є вашим другом.

        1. На роль члена в комісії з розподілу Сашко Кульчицький запросив мене особисто, і тому цілком резонно, що офіційно місце у тій комісії за мною і залишилось.
          Речі склалися так, що у той день я мав запізнитись на годину і попросив Діму мене підсидіти на початку.
          Згодом, коли я прийшов, усі оцінки узгоджувалися нами удвох і, як не дивно, я вислухав аргументації виставлення усіх балів, які Діма виставив раніше.
          Я не знаю, що ти з один, Євгене, бо, як не дивно, ти так і не підписався, та раджу краще вивчати ситуацію перед закидами.
          Схоже, ти був лише першу годину, та берешся оцінювати усе в цілому.

          1. Моя суб’єктивна оцінка Дмитра Ткачука через його питання та поведінку залишиться такою ж як я писав ще у першому коментарі, нічого не змінилося.

            Все ж таки, прокоментуй, чому оцінка вашому другу Володимиру так різко відрізняється від оцінок всіх інших людей?

    2. Не треба тільки так однозначно ставитись до контрактників, я на економічному на котракті (3 курс) з середнім балом кращим ніж у 70% державників. А щодо лекцій – у нас є лекції на які й справді ходять кілька людей. Я й сама не відвідую лекції які мені здаються абсолютно нецікавими. Тільки фокус у тому, що всерівно отримую хороший бал, бо вчу матеріал самостійно. Хочу сказати, що проблема таки в першокурсниках, не хочуть – нехай не ходять, головне щоб вчились самостійно, а вони в більшості не вміють або просто не хочуть! Тому я за дарвінізм!

      1. Іро, по-перше, ти попалилась,
        по-друге, Купець казала, що контрактників цього року більша частка + конкуренція між абітурієнтами менша, тож нічого дивного, що якість першого курсу хромає на обидві ноги + повальная русскоязичность (мало їм одного триму Калиновської).
        Не обіжайся, але згадай, що було написано на одному з перших рейтингів наших маркетологів кимось зі старших…

  7. схоже, адміністрація знову намагається примусити і “заохотити всіма шляхами/засобами” студентів говорити українською, відвідувати лекції… а, пробачте, гачечки прибити – дєло непосільноє.

    як говорив пан кірсенко : європа починається з туалетів”. думаю, контекст очевидний.

    на власному досвіді розумію, чому студенти не ходять на лекції – не цікаво. і не тому, що не подобається вчитись в принципі. просто коли вже викладачі ставляться до свого предмету, як до чергового “відсидіти”, отут уже справа інакша. принаймні, на політології це яскраво видно впродовж останніх років.

    плюс до того, у наш “болонський” присмак системи в українській обгортці, скасування вільного відвідування лекцій, як на мене, по-перше,суперечить принципам і засадам системи загалом (а не того адепту, що ми його приймаємо в україні та у кма), а по-друге, може стати причиною обов*язкового відвідування і провальних лекцій (не будемо згадувати викладачів особисто – впевнена, на кожному курсі є свої “кадри”), що лише продовжуватиме традицію демотиваційної підготовки до викладання курсів та лише поглибить і легалізує (!) право на “відчитку”.

    1. Я на політології бачив, коли люди не ходили на лекції Амельченко. Вже шо-шо, а якщо її слухати не цікаво, то я взагалі не знаю, що в цьому універі цікавого.

      Щодо скасування, повторюся – ідеться лише про скасування на один рік і виключно для перших курсів. Ми спеціально наголошували, що не можна робити це обмеження ані перманентним, ані всезагальним.

      1. 0_0 (вынес мозг фразой про пустые стулья на лекциях амельченко)

        звісно, фреші може і полінились, але тут важко, насправді, прослідкувати тенденцію невідвідування: “середня температура по палаті” часто шкодить рівню якості викладання. треба із цим обережно.

        п.с. цього року бачила розклад фрешів на політології. бідні люди, що я можу сказати. враховуючи проблеми із освітою у школах та її рівнем і якістю, запхати курси з філософії, логіки та методології і ще щось там таке на першому курсі в першому тримі – не дивно, що якість підготовки падає.

        втім і ця позиція може похитнутить, в залежності від обставин))

        1. Так, правда, було півгрупи на Амельченко. Не знаю чого, бо курс насправді був не найпростіший – міф.

          Щодо розкладу – згоден абсолютно. Чавити людей не слід, особливо методологією 🙂 Але тут вина далеко не тільки Академії – таке враження, що МОН скоро встановить стандарти, за якими студенти повинні будуть вчити за рік те, що раніше вчили за весь бакалаврат.

          І йдеться не про “середню температуру по лікарні”, йдеться про доволі масові проблеми, які явно не можуть зводитися винятково до нецікавих лекторів. Мені на першому курсі було цікаво слухати навіть нецікавих, бо мені було цікаво спожити якомога більше знань.

    2. Стосовно гачків, Лауро, це смішно. Ти вже кілька років про них згадуєш. Відкинь патерналізм і сама почепи. за 60 грн ти почепиш 6 гачків, станеш меценатом і зробиш життя дівчат могилянки значно комфортнішим.
      НЕВЖЕ НАВІТЬ ЩОБ ПОЧЕПИТИ ТУАЛЕТНІ ГАЧКИ треба чекати і сподіватися на адміністрацію?
      1) такі можна купити в переходах: http://darudar.org/gift/1138649/
      2) або можеш взяти такі

  8. Та в нас ходять на лекції (історія 1курс). Чи принаймні намагаються ходити. Інша річ коли викладач нудно розказує. Ну і звісно ж коли лекція на першій парі, то відвідуваність нижча. Не думаю, що в нас якась страшенно нижча відвідуваність ніж на попередніх курсах.

      1. А чому саме старости? Ну щодо слабих ланок то так, загальний рівень в нас нижчий порівняно з іншими курсами. Цього року було дуже мало випускників, тому нічого дивного тут немає. Ще однією особливістю нашого курсу є те, що цього року вищий відсоток тих, хто прийшов не зразу після школи, а вже десь вчились, чи ще чимось займались (я теж до таких належу 🙂

        1. Посилаюсь на старост, бо краще них ніхто не знає свій потік.

          А як, на твою думку, цей фактор, що люди не одразу після школи прийшли, радше позитивний чи негативний?

          1. Звісно ж позитивний, що тут поганого? Наскільки я знаю в Могилянці завжди був відсоток таких вищий, ніж в інших університетах. На відміну від інших ми бачили не один університет, і маємо що порівнювати.

  9. З приводу проїзних. Я займався купівлею проїзних протягом кількох місяців (лютий-вересень) і не брав ні копійки за ці послуги. Це страшно марудна справа з купою нервів. Часто доводилось закладати свої гроші коли губилися проїзні, що стається досить часто. Спочатку додаткові гривні планувалися як резерв на випадок пропалих чи недорахованих проїзних (це не дивина, що з загальної кількості у 3000 проїзних 5-9 проїзних може загубитися), але вийшло шо коли я перестав цим займатися, гроші пішли у “приватні руки”:( Залишки “резервного фонду” мали йти до грошей на студентські проекти. На жаль, в життя це не втілилось. Думаю підвищення ціни на проїзні мало супроводжуватися публічним обґрунтуванням зміни ціни, чого не відбулося.
    Якщо тре якусь додаткову інформацію про процес закупівлі проїзних – звертайтеся: nukabadi@gmail.com

  10. Я не знаю, яка загалом ситуація з відвідуванням лекцій фрешами на ФЕН, але те, що в них в першому тримі були Тьорло і Пашков (другого так точно знають всі), то сам по собі цей факт дуже деморалізує. Якщо твій викладач читає якусь маячню страшним суржиком на рівні ПТУ, навіть у розумних фрешів складається цілком точне уявлення стосовно того, куди вони насправді потрапили.

    А щодо якості фрешів – то так, гірша. І в цьому плані я прихильник жорстких підходів, бо, перепрошую, тримати ледарів із 10+ незарахами – це вже якось дуже не добре. А Пашкова так взагалі треба гнати з Могилянки, бо користі з його курсу мало, а імідж він псує добряче.

    1. Макс, я один із тих, хто задля його видалення зробив чи не найбільше, але (і оце вже дійсно маразм адміністрації) всі вперто твердять, що його немає ким замінити. Та блін, замініть його прибиральницею – толку буде більше явно!

    2. Насчет Пашкова. Пашков пришел всего лишь 5 лет назад, у меня он ничего не вел. Почитав цитаты из соответствующей группы вконтакте, подумал, что это чрезвычайно интересная личность. Прийдя на пару, я понял, что человек тупо бухает. Абсолютно никаких лулзов и вообще.
      Одно дело, когда Дупленко приходил, читал с книжечки, все засыпали и всё было ок. Отношение к предмету было одинаково пофигистическим с двух сторон. Летний трим, все на расслабоне. А тут фреши из года в год стонут, а от чего и, главное, ради чего – непонятно.

  11. І той, Дмитре, я не погоджувався на введення тимчасового обов’язкового відвідування. Ми всі дійшли висновку тільки про те, що ми згодні, аби на рік ввели інститут кураторства для першого курсу

    1. Институт кураторства – очень правильная вещь, я давно об этом говорю. У меня в бывшем универе была куратор – так было куда меньше гимора и студенты занимались учёбой, меньше времени тратилось на всякую бюрократию.

      1. Ну, це по різному буває. В мене в минулому університеті куратор нічого не робив, і я тільки через кілька місяців дізнався що в нас взагалі є куратор.

    2. До речі, а хто може бути куратором? Це тільки викладачі, чи можуть бути і студенти старших курсів? Бо я б, наприклад, з задоволенням цим зайнялася. Однак для адмінів це може бути не дуже вигідно: я от можу ненароком розказати фрешам, що “благодійний внесок” платити зовсім не треба, бо “диплом НаУКМА” нікому нафіг не здався, і тому подібні речі.

      1. Дима ответил на твой вопрос, не буду повторяться. На самом деле твоя идея очень даже хорошая. Потому что проект неофициальных “бадди”, который реализует СК – он успешен лишь отчасти, на каких-то специальностях “бадди” работают с фрешами, а на каких-то – забили изначально.

        Ещё проблема есть в том, что фреши довольно-таки хреново идут на контакт в целом. На моей специальности к примеру какой-то интерес проявили (задавали вопросы, что-то узнавали) только человек 5, не больше, а остальные сами разбираются. Хотя я неоднократно перед ними светился, выступал 1 сентября, выбирал старосту им, на рассылку писал, и.т.д. Но навязываться смысла нет, ясное дело.

        Поэтому, если делать старших студентов кураторами официально – то они должны нести за это личную ответственность, за выполнение этой работы.

        А насчёт корпоратывной угоды, и.т.д. – что тебе мешает и так объяснять младшим, что к чему здесь? Лично я это делаю уже 3-му поколению (я 4-й курс). Но стараюсь объективно это делать, подчёркиваю, что это строго моё личное мнение, скидываю ссылку на тему на бонете, где есть разные мнения насчёт этого и ссылку на позицию администрации.

          1. Мне это давно не грозит уже…) Что ж сделаешь, таковы реалии капитализма…

  12. Дівчина там щось ще писала про туалети. Так от, з ними в нас, перепрошую за невдалий каламбур, повна ж… Гачків геть ніде нема (був один туалет на першому поверсі 6 корпусу, та його з якогось дива прикрили), так само як і паперу, сидінь, мила (дякую, що хоч вода є). Я не знаю, що там Кульчицький мав на увазі під “туалетною поліцією”, але мені здається дивною версія того, що бідні студенти з гуртожитку крадуть собі додому папір з громадських туалетів.

    Європа дійсно починається з не найбільш презентабельних місць. Якщо вже на те пішло, то можливо було б вже якийсь фонд організувати. Краще вже платити по 5 грн на місяць, ніж вирішувати проблеми “по мере их поступления”.

    1. Справа не у нестачі коштів на туалетний папір, скажімо. Туалетний папір закуповується і його більше ніж вдосталь у коморах у прибиральниць. І я дійсно не знаю кого винуватити, бо туалетний папір зникає і тоді, коли прибиральниця точно розкладає його у вбиральні. В мене є питання до прибиральниць, але ж нічого ще ніколи не було доведено.

  13. Мдамс, “це було б дуже смiшно, якби не було так сумно”.
    У будь-якому разі, з усього прочитаного вище особисто в мене небагато висновків.
    1) про лекції – схоже, це така хвиля. Кожного року ведуть розмови, що відвідуваність усе менша й менша. Потрібно стиснути зуби і пережити кілька поколінь. Зробити відвідування обов’язковим – варіант, але, можливо, варто робити його не цілком примусовим, а на 50+1%. Як це впливає на засади Болонського процесу… я, звісно, не спеціаліст, але зараз навчаюся в умовах рафінованого Болонського процесу, і відвідування лекцій там обов’язкове для всіх, окрім першокурсників.
    А міністерство нас і так за щось подовбає, тому це взагалі не питання з цього ракурсу)
    2) З проїзними історія темна та незрозуміла, і як людина, яка замовляла проїзні рази так 3 за два роки навчання і тому від теми далека, я промовчу) Як і про паління в гуртожитках)
    3) З приводу когось-там з “Просвіти” – ППКС. Правда, не зовсім зрозуміле твердження про езотерику, але я переживу)
    4) Ну і нарешті, трудові дні… Чесно, прочитала, і так і потягнуло викрикнути щось типу “Мір.Дружба.Жвачка!” або заспівати “Пусть всегда будет солнце…” і бла-бла-бла. Виглядає настільки абсурдно, що старатися сформувати якусь зв’язну думку про це у мене о пів на першу ночі вийде ще абсурдніше. Сподіваюся, добровільно туди ніхто ж не приповзе, правда?
    А, загалом, дивлячись на все це разом, виникає враження, що від усього зазначеного й обговореного віє якоюсь другорядністю, а не нагальними питаннями НаУКМА. Але це так, погляд з боку і з іншого берега Дунаю.

  14. Ми – пік демократичної кризи, нас просто мало. Тому кількість мудрих серед нас менша, це закономірно. + шкільна система згівнюється з кожним роком все більше і більше. А шо ви хотіли? Могилянка вже не та…
    Звичайно, природний відбір рішає. З нашого курсу більшість контрактників просто заплатила 24 тисячі і на пари не ходить. Взагалі. Ну і пільговики – теж нє блєщут. Чому так? Бо така система. Куратори не поможуть. На них просто можна буде гарно перевести стрілки якшо шо.
    Для того, щоб ліквідувати проблему, потрібно ліквідувати її причину, а не наслідки. І я не про демографічну кризу 90-х. А про неприпустимість авторитарних методів. Якщо ти на політології вчишся, то навіщо ж тобі вставати раніше заради лекції з екології, нудної, поганою мовою та ще й прочитаної слово в слово з листочка? Кожен має святе право отримувати незарахи і бути вигнаним з університету. Є якісь принципи, на яких все будується, вони мають бути непорушні. Чи може виправимо проблему низьких оцінок введенням корупції? Поможе. Але чи стане якісно краще? Якщо університет створює всі передумови, щоб на лекцію не піти… Хто попреться на нудну лекцію Дем*янчука в суботу на п*ятій парі (яка або єдина в цей день, або після двох вікон), якщо вона – по вступному курсу, а ми вже розбирали всі ці речі детальніше в попередньому тримі на іншому курсі? Адміністрація не заганяти має, а створити нормальні умови: зручний розклад, вихідні по суботах, цікаві лекції. Відмічати на лекціях – не вихід. От Пашков відмічає, і до ного абсолютна більшість ходить (і на першу пару до того ж)… Але чи хоче адміністрація добитися тих результатів, які має Пашков?

    1. Питання лекції з екології для політологів (як і для решти університету) – це, на жаль, взагалі не питання компетенції Могилянки, а МОНМС. Я б теж з радістю замість Пашкова почитала Тоффлера у вільний час, але у нашій Країні Чудес це можна робити як максимум разом з тим самим Пашковим. А тому доки адміністрація воює десь там наверху, внизу потрібна видимість, що ми всі такі тут слухняні та ходимо на лекції. Не буде видимості цього – почнуть закидувати щось більш суттєве, і краще від цього так точно нікому не стане.
      Хоча в мене є велика надія, НаУКМА залишуть у спокої принаймні на парламентські вибори. Коли-коли, а в цей час з Академією сваритися мало хто захоче.

  15. Мені подобаються думки Олексія Здорова щодо МММ)))
    Люди, а хіба вам не все одно за чий кошт буде відбудовуватися Могилянка.
    Якщо я виступив з власною ініціативою і мене хтось підтримує в розбудові Могилянки, то що тут поганого?
    Таке відчуття, що краще жити в смітнику, аніж в нормальних гуртягах західного типу (аби не МММ)!!!

    Чи ви з глузду з’їхали?
    Вам дають допомогу, яку ніхто не дає, не дасть і давати не збирається, а ви ще й не задоволені!?
    Одним словом Українська Ментальність
    Be more open minded!!!
    А потім хтось ще й патріотами себе називає!
    Краще б взяли і зробили, а то тільки на блогах критикувати можете!!!

    1. Нік, ніхто ж не возбухає (ну, можливо, в коментарях десь проскочило). Я абсолютно не критикую і тут з тобою повністю згоден – гроші не пахнуть і вони нам дуже потрібні. Я радше висловлюю сумнів, що люди типу Мавроді захочуть відвалити нам суму, якої вистачить на кухонні плити чи ту ж протипожежну систему.

    2. До речі, Микито, ти поки лише виступив з ініціативою, але нічого конкретного не зробив. Організуй так, щоб МММ вклали гроші в наш університет — і тобі кілька поколінь будуть вдячні.

  16. Вчусь на фізиці. Багато лекцій читав Опанасюк. Як ми могли не ходити на його лекції, навіть коли вони стояли першими парами?) Цього року я збираюсь перевступати, і, якшо доведеться ходити на всі лекції, мені буде дуже прикро, що не пропускала, коли було можна))

  17. Про перший курс, Політологія. Лекції Демянчука. Особисто невідвідував, оскільки з них реально не було ніякої користі, хоча розумів що ОПН для мене в цьому тримі був найосновніший предмет, але семінари у нас приймав Гомза. Здав на А.
    Те що лекції одного із найшанованішого з викладачів Могилянки і завкафедрою не принесли мені практично ніякої сатисфакції це лякає.

    Лекції по Євростудіях. Презентації по яких ми навчалися складала Новічкова. Жорстокий копі-пейст з Вікіпедії, те що від себе додано з грандіозними помилками та русизмами.

    про інші не зовсім потрібні нам предмети не хочеться і говорити. Пашкоу і тд.

    Реально корисними для мене були тільки лекції Кармазіної

    Можливо Могилянка вже не та?

    1. На моє переконання, окрім Дем’янчука, Новічкової та Пашкова, на кафедрі політології є ще достатньо хороших курсів та нормальних викладачів, тому прошу, особливо якщо Ви – з першого курсу, не судити про Могилянку по трьох особах.

      А щодо Кармазіної, мені аж цікаво, що там може бути корисного? Цей курс повторює в найнеадекватніший та найнеефективніший спосіб основні моменти з Кількісних методів, ІПВ та Вступу до політичної аналітики. Не виключаю, що пані Кармазіна могла змінитися, але свого часу я познайомився з нею як з людиною, яка геть нічому не вчить і тільки постійно морально опускає студентів.

      1. Кайфу в її лекціях звісно ніякого, але вони хоча б реально корисні, звісно мені було приємніше слухати демянчука, але ж наскільки скучно…
        а от опускати вона й далі полюбляє..

        1. Тоді тримайтеся!

          В принципі, відчуття, що нема нічого цікавого і нового ще точно повертатиметься на 4-ому курсі. Там всі будуть тріпатися про мультикультуралізм, але якщо взяти правильні вибіркові курси, то можна навіть 4-ий курс провести з користю.

        2. Весь тупой бред вы уже прослушали, на 2-3 курсах будет куда интереснее!)

          Самое главное – не позволяйте кафедре беспределить с выборочными и навязывать вам какую-то херню, как это сейчас активно делается (было и у нас в своё время, но не так явно).

    1. Соответственно принципу презумпции невиновности, стоит сначала ответить: а чем она подсудна?

      Если принимать во внимание основной аргумент Ткачука, что люди не знали, что Былив продает проездные от своего имени, а не от имени СК, то для начала нужно доказать, что СК и Былив скрывали эту информацию от студентов, что практически невозможно.

        1. Интересно, что как раз этого обвинения Ткачук избегал, хотя это обвинение, пожалуй, единственное реальное, которое можно предьявить. Вывод: вся эта ситуация – личная месть за какую-то детскую обиду.

          1. Ну я вообще не сильно ориентируюсь в этих политических играх, мести, обиды, зато вижу предпринимательство на ровном месте. Чем мы лучше Януковичей получаемся, если закрываем на это глаза.

          2. Согласен, что в целом не следует уподобляться властям в коррумпированности, но не могу согласиться с серьезностью “преступления” Былива. Если бы он все сделал по закону, организовал ЧП и уплатил налог, то он бы больше выплатил налога, чем получил прибыли (у меня мать была предпринимателем когда-то, знаю, что это такое, когда деятельность минимальна, а платишь, будто у тебя Криворожсталь дома), посему Былив не стал бы ничего организовывать и в результате эти 1600 человек дожлны были бы ездить самостоятельно в студпрофспилку.

            В обязанности СК обеспечивать проездными людей не входит. Профсоюза своего нет (а даже если он будет, он будет брать тоже с наценкой). Что делать?

          3. Не-а. Он бы был первой группой или второй по новому НК 2012, это что-то в стиле 70-150 ₴ налога и 200-300₴ отчислений в ПФ. Наценка в две гривны отобъет и налог и оставит и зарплату, какая не у всех преподавателей есть.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s