Green Goods

В дитинстві я жер кілограмами ментолові цукерки, заливався Пепсі, а МакДональдс був раєм на землі. В школі я сидів на шоколаді, як на наркотиках. А от в Академії, чим далі, тим більше, стаю прихильником усього здорового, корисного і натурального. Останнім часом все менше хочеться смаженого чи печеного, солодкі кольорові напої змінив на холодний зелений чай та мінералку, зацікавлення у шоколаді впало на 75%. Навряд чи я стану вегетаріанцем, але все частіше хочеться з’їсти вдвічі менший шмат м’яса, але з яблуком чи бананом.

Зовсім випадково сьогодні натрапив на еко-магазин “Натур-Бутік”. Мережа існує давно, але якось мені не доводилося туди заходити. Загалом, все доволі дороге – сума в 40-50 гривень є дуже популярною на цінниках. Але товари різноманітні та цікаві. Є, наприклад, мотані із сіна іграшки для дітей. Є і певні екохарчі. Ось, із дешевого спробував таку чудову альтервермішель:

І ще я придбав собі рецикльований папір. На коробці – маркування, що він білий і підходить для офісного використання. Насправді, він ледь-ледь трошки сіруватий. Загалом також тонший від стандартного і має менш однорідну структуру, хоча вартує приблизно стільки ж. Втім, для принтера точно згодиться. Ну і такі товари мають бути дешевшими за стандартні, якби їх пустити в маси.

Тема екології, якою я займався на ЗАВТРА.UA – серйозна штука. Було би більше часу, вона б зараз мені замінила громадську діяльність. Та і взагалі, якби я був розумним, я би вчився на еколога (чи на генетика або біохіміка).

Залишити відповідь

