Істинне ЗНО

“Баби та математика – це ж несумісні речі!” – твердить досвідчений викладач Олександр і скаржиться на те, що буде інструктором в аудиторії з 10-ма дівчатами і лише 5-ма хлопцями. Окрім нього, мене та ще двох викладачів, весь колектив, що проводив сьогодні тестування з математики в гімназії №287, складався з жінок. До слова, я в цьому процесі був єдиним спостерігачем від громадськості.

Дуже порадувала наявність у міліціонера при вході металошукача – ним перевірялася наявність телефонів на учнях, яких потім наполегливо просили здати ці телефони на час написання тесту. Викладацький колектив виявився доволі приємним. Вони заспокоювали учнів перед тестом. Та і аудиторія, яку я витягнув за жеребкуванням, була просто чудова – жалюзі на євровікнах, шпалери у вигляді дерев’яних панелей та бутафорська піч у кутку (це був кабінет краєзнавства).

Всі формальності були дотримані, хоча це геть не свідчить про об’єктивність оцінювання. Спершу я був вражений, коли уповноважена представниця Українського центру оцінювання якості освіти мені сказала, що з математичних тестів вилучили відкриту частину. Я згадав, коли мені на підготовчих курсах надавали фрагменти завдань з математики перших ЗНО. Тоді відкриті задачі були єдиними завданнями з неочевидними для мене відповідями. І це при тому, що математику тоді я майже не знав. Залишається сподіватися, що все змінилося. Добре, що хоч в мові та літературі вони лишили відкриту частину.

По-друге, учні бігали в туалет натовпами і неважко було розгледіти, що у декого з них таки були мобілки в кишенях. Це не можна обмежити юридично – людина має право на 7 хвилин в туалеті без претензій, а за 7 хвилин навіть зі скупої паперової шпори можна багато чого дізнатися.

Загалом, все пройшло без трагедій. Лише в одну аудиторію дуже світило сонце і якісь дівчині стало зле, але вона відмовилася від медичної допомоги і благополучно дописала тест.

2 thoughts on “Істинне ЗНО

Залишити відповідь

