Out of Social science

Маша Крючок нарахувала 18 студентів Факультету соціальних наук, яких відрахували цього тижня. Не певен, що їх було аж 18, але не менше десятка – це точно. 

Кількість вражає. Хоча я на політології свого часу вчився досить старанно, мінімально необхідне напруження на ФСНСТ та, скажімо, на природничому факультеті – це земля і небо. На бакалавраті ФСНСТ можна було вижити на мінімальних зарахах навіть тим людям, які реально нічого не шарять. Тут, звісно, виникає питання, якого біса в Академію потрапляють люди, які нічого не шарять і чому їм ще й диплом вдається отримати, але проблема з нашими 18-тьма колегами зовсім не в їх здібностях!

Вражає якість людей, яких відрахували. Більшість із них я знаю і більшість із тих, кого я знаю, це дуже і дуже толкові дівчата та хлопці. Проте хтось із них просто забив через небажання перездавати якийсь один предмет, інший – поїхав прямо перед сесією закордон не оформивши ні академки, ні навіть відрядження, хтось третій банально не ходив на пари. Сумно все це.

Не розумію, якщо вони випускники, то чому вже не докласти тих мінімальних зусиль, щоби отримати кляту бумажку? Невже задля цього не можна бодай на пару тижнів переступити через богемний стиль життя чи відпроситися з роботи? Деякі ж проблеми (як у випадку із закордонною подорожжю) викликані просто небажанням іти і вирішувати формальності із методистками деканату. Могилянці ще будуть тими методистками лякати своїх дітей. Та і ніхто не хоче копатися у тоннах паперу, але ці тонни великою мірою характеризують українські реалії і Могилянка далеко не найбільш забюрократизований навчальний заклад. У нас в країні багато всього хорошого не відбувається не лише через складність формальностей, але і через небажання людей долати ці формальності. І дуже прикро, коли талановиті люди вилітають через провал по якихось якщо і суттєвих, то геть не критичних речах.

На щастя, принаймні частина з 18-ти планують поновлюватися як студенти і таки добити свою освіту до кінця наступного року.

15 thoughts on “Out of Social science

  1. я бы не стал всё так драматизировать) ты же прекрасно знаешь, что можно быть успешными и счастливыми без диплома и образования вообще.

    да и многие ребята вообще не знают, что делать в этой жизни дальше, хотят подумать годик, поработать и так далее. отдохнуть от этого бешенного ритма. не все могут так вкалывать “на зубах”, как ты, прежде всего морально.

    я вот выпустился и у меня жёсткий ступор сейчас, что делать дальше. не факт, что то, что я выпустился – это к лучшему…

  2. а что касается 1-2 курсов – то там всё просто. льготники чёртовы вылетают + совсем нулевые контрактники, которых стало очень много в последнее время, на контракт сейчас берут реально кого попало.

    видел я баллы ЗНО большинства контрактников этого года – это печаль…
    я конечно понимаю, что ЗНО ничего не значит, и так далее, но я реально не понимаю, как можно умудриться написать его на 150-160 баллов например.

  3. Так ,сумна ситуація, але тут і деканат винен який за сімома замками зберігає таємниці ,що стосуються якихось формальностей,і студенти що вирішили забити на ці дрібниці)А що стосується ЗНО то можна ,можна його написати і на 150повір атвічаю ,якщо якась Махатма Хусейн ,десь на теренах Криму перевіряла твою роботу з укр. мови хоч сама па украински не панимать насяника ,не панимать .Усім треба дати шанс.Розумніші ,від того що вгадали в ЗНО скільки людей в Горлівці ,ми не станемо однозначно.Пішов на контракт – you welcome ,but if you want to learn -up to 7-sweat please!Тут уже природній відбір сильніші залишаються, а хто на все клав -гуд бай !

  4. це питання мені близьке, бо я минулого року була відрахована через борг з диплому, а цього року поновилася і захистилася. пропоную таке для спрощення формальностей:

    1. повторно не заповнювати обхідний лист. я заповнювала його і минулого року, і зараз. при чому бакалаврський диплом мені видали ще минулого року і він в мене лежав вдома цілий рік. але я всерівно обходила всі ці відділи і збирала підписи.

    2. передбачити варіант виключення в анкеті випускника (без неї не підпишеться піар-відділ і тому не вдасться заповнити обхідний лист). в цій анкеті питають про те, де ти далі будеш вчитися і працювати, але не передбачено такої опції, як “випускаюся тимчасово/планую поновитися”. вона була б корисною і з чисто “психологічних” міркувань – наприклад, хтось не захистився чи має борги і їх виключають, а тут у веселій формі питають про подальші плани… (або навіть краще взагалі не вимагати заповнення анкети випускника від тих, хто фактично і не випускається.)

    3. ну і, якщо можливо, дозволити студентам відкласти певні курси чи диплом. я, наприклад, знала вже за кілька місяців до захисту дипломів минулого року, що вчасно не напишу диплом. я сказала про це в деканаті, а вони сказали, що тоді напишуть мені у звітності про захист “не з’явилася”, і так і написали. та я і не хотіла з’являтися. може це можна якось плановано-цивілізовано перенести?

    1. Чесно, я взагалі не бачу сенсу в обхідному листі. Я в гуртожитку не жив, чому я маю витрачати годину життя свого (яку мені ніхто не оплатить) на підписання якоїсь дурниці в кабінеті людини, яка відповідає за гуртожитки?

      І дуже слушно, що мають в анкеті бути такі варіанти, як ти зазначаєш. Але користь таки дійсно лише моральна, бо я сумніваюся, що будь-які відповіді тут когось гребуть. Все одно, хочеш, щоб помогли з роботою – доки сам не підеш в джоб-центр чи в когось не спитаєш, тобі допомагати ніхто не буде, то на біса ці питання в анкетах?

    1. Діма, не висловлюй свою думку 🙂
      Діма, не пиши на своєму блозі 🙂
      Діма, не думай своїх думок 🙂
      Діма, перестань дихати, бо ти самим своїм існуванням ображаєш представників усіх можливих і неможливих ідеологій, релігій та субкультур.

      Оля, люди повелися по-мудацьки. Так, їх можна зрозуміти, бо і система мудацька. Але не отримати диплом, бо не з’явився в деканат в певний момент – це достатньо тупо на мою думку, щоб озвучити на це критику.

      1. ахах, про образу самим лиш існування – супер:)
        якщо ти залишиш своїм читачам мінімум простору, щоб самим оцінити, як повелися люди, твоя критика звучатиме зовсім інакше 🙂 Хоча, чесно кажучи, я просто не розумію, кого, за що і навіщо критикувати – це ж не якісь публічні особи, що мають перед нами певну відповідальність.. Я здогадуюся, що знаю одну людину, про яку ти писав, і мені якось дуже неприємно читати, як її обговорюють у неї за спиною.
        а, до речі, мені здається – з мого досвіду спілкування з цією людиною – що в якийсь момент універ так задовбує багатьох людей, що вони вирішують плюнути на все це. більш раціональні роблять зусилля над собою, і таки закінчують, доздають.. Хоча найраціональніші завжди тримаються від універу на такій відстані, щоб він їх не задовбав:)

        1. Гуманістам слід навчитися поважати думку інших. Чи я в праві критикувати лише тих, хто тобі не подобається? Нагадую, що блог не є ЗМІ. І ще раз повторюся: так, обидві сторони винні, але якщо людина витрачає три/п’ять років свого життя на навчання, а потім на четвертому/шостому раптово вирішує забити, то вона сама диплом не отримує, не дає його отримати іншим людям, які на її місці зробили би пару тєлодвіженій і таки дістали би бумажку.

          1. как по мне твой последний аргумент (не дає його отримати іншим людям, які на її місці) очень странный… ведь ты сам в данном случае рассматриваешь диплом, как бумажку. так вот, какая разница тогда, в каком универе её получать, в Могилянке, или же в Драгопеде, МАУПе, Кульке и так далее.

            в то же время, многие из тех людей, которых мы лично знаем и тут *некрасиво обсуждаем* куда более ценны для науки и вообще, чем те, кто пришёл чисто за бумажкой.

            так что иногда твоя рациональность излишняя и наоборот приводит к иррациональности)

          2. Паш, харош гнать. Хотите посоревноваться со мной в рациональности? Смотрите не…

            Бумажкой я называю его потому, что если бы я его сейчас расписывал как нечто серьезное, куча вас начали бы писать, что он ничего не стоит, а это пустопорожнее обсуждение и отход от темы.

            Теперь к итогам…
            1. Могилянка предоставляет возможность развиваться, а не просто получать бумажки. Среди 18-ти есть люди, которые банально не ходили на пары – вот они пусть идут в тобой перечисленные заведения, где просто дают диплом.
            2. Если человек забивает на диплом на последнем году учебы, то значит, что и он его не получает и не получает его человек, который на его месте мог бы доучиться (и вовсе не только ради бумажки) до конца и уже на следующий год воротить что-то или выйти на рынок труда.
            2.1. Этот альтернативный человек не выйдет на рынок труда т. к. взяли не его, а очередного богемщика.
            2.2. Сокращение количества выпускников – еще один шаг к расформированию нашего университета, ведь нас и так мало.
            3. Если человеку “лень” или “страшно” поговорить с парой бюрократов ради диплома – это ТОЖЕ характеризует его как потеницального работника – весьма неорганизованного и безответсвенного работника. Меня харит этот аргумент, что деканат что-то не так делает и потому за дипломом никто туда идти не хочет. Это как “я обижусь на поезд и пойду пешком”.
            4. Я ничего не делаю “за спинами”. Выбывшие могут прочесть данную запись без малейших трудностей, особенно учитывая, что другие читатели знают выбывших в лицо.

          3. насчёт пункта 4 я орал)) а если серьёзно, то после последнего поста я вижу куда больше логики в твоей позиции.

            не согласен только насчёт аргумента “от є якась бідна дитина, яка могла б вчитися добре замість вас”, ПИЗДЕЦ как бесит этот тупой аргумент, спорить не буду, говорю, как есть, чисто субъективно)

            ну а про деканат извини меня они же любого могут до нервного срыва довести. то, что ты с ними так ладишь – это вообще уникально)

          4. Почему орал с 4-го пункта? Там что-то смешное? Или ты сомневаешься в том, что все имеют доступ к данной записи?

            По поводу деканата – ну, знаешь, так можно о чем угодно сказать. Посмотри на любую другую бюрократическую инстанцию за пределами Могилы. Или даже на другие универы. Я когда-то в КПИ поступал, думал, что просто не разберусь какие документы куда заносить… Или посмотри на деканат ФГН! У нас же вообще няшечки по сравнению с гуманитариями – там реально бешенные методистки. Так что не аргумент это про наш деканат!

            И про то, что кто-то мог учиться вместо кого-то – это правда. Вот представь, что ты подал документы, ты нормальный чувак, но тебе не хватило буквально пару баллов, а в проходную часть попала какая-нибудь девочка, которая ходит себе на работу и в ус не дует, что она в универе числиться. Ее выгонят. Но тебя-то на ее место не возьмут. А год ты уже потерял, а жизнь коротка.

          5. методистка ФГНа Ирина Ивановна – шикарная женщина, её и близко нельзя сравнивать с нашими… она мне очень помогла в своё время.

            а насчёт пролёта – то надо уметь принимать результат чего-либо как есть, но при этом уметь его добиваться)

            справедливости же не существует в мире, неужели ты в неё веришь?

          6. Я верю в существование эффективности, личной и всеобщей. В поведении наших богемных коллег я не вижу ни того, ни другого.

Залишити відповідь

