Damitrian Radio #14

Трошки якісної музики, розбавленої моєю балаканиною. 

5 thoughts on “Damitrian Radio #14

  1. Прикольно)Твои тексты тему)Слушать интересно)По меньше музыки по больше Текста))И вообще Радио не помешали бы просто Тематические програмы+с небольшим добовленим музыки(для Духа,Настроения и атмоферы) можно даже за кадром текста)В музыке обожаю ВОЛЫНКИ и колесные лиры-не зависимо от жанра самой музыки..+Кавказские и Балканские мотивы)А звучащая тут музыка откровенно увы не моя…Надеюсь когда небудь ты таки прослушаеш то что я тебе скинул)

  2. У музиці головне – настрій. Якщо він передається, якщо його вдається відчути – значить, музику можна вважати геніальною.

  3. Люблю коли музика грає і під нею я можу задуматись мислити і вона ніби допомогає мені роздумувати над життєвими ситуаціями. Для мене не важливо який інструмент доносить музику.

Залишити відповідь

