І тепер таки про Євро-2012

Я побував на першому в своєму житті матчі. І це був матч Швеція-Англія на Олімпійському. І мені за це ще доплатили 😀

 

Ані гравцем, ані вболівальником я не є – можна порахувати на пальцях однієї руки, скільки разів я дивився футбол по телевізору. Можна порахувати на копиті однієї конячої ноги, скільки разів я пробував грати наживо. Та і у фан-зону та на стадіон я вчора потрапив по роботі (на яку мене відпустили з основної роботи) – збирав електронні адреси вболівальників для однієї соціологічної компанії. Попри це я емоційно дуже швидко включився в атмосферу події. Не включитися важко, коли ти стоїш посеред натовпу п’яних британців, які співають якусь моряцьку пісню 🙂

Два навіжених німці ганяли скрізь із німецьким прапором і фотографувалися абсолютно з усіма і на фоні всіх. Вочевидь, це якесь сублімоване прагнення загарбувати 🙂 А от пара італійців виявилися найспокійнішими із усіх, кого я бачив на вулиці – всупереч усім стереотипам про італійську емоційність. До речі, про стереотипи, фан-зона Євро-2012 – це саме те унікальне місце, де ніхто не соромився жодних стереотипів про свою країну. Французи бігали в костюмах мімів із картонною Ейфелевою вежею, а шведи носилися із шоломами вікінгів. Потім ще я поспілкувався із хлопцем із Таїланду та професійним російським хуліганом. Взагалі, якби не робота, не факт, що я побачив би стільки цікавого, та і не факт, що взагалі пішов би у фан-зону чи на стадіон.

Збирати адреси було непросто, але легше, ніж я очікував. Сумарно я дістав 43 адреси, моя дівчина – 63 (але ж вона дівчина). Цікаве спостереження, що у більшості шведів та британців пошта на хотмейлі. Безумовно, була і тупа ситуація, коли я почав англійською говорити з українцями, які ламаною англійською казали “Ноу. Сорі”. Аналогічне було і щодо мене – стюард, який мене перевіряв при вході на стадіон, чомусь сприйняв мене за поляка 🙂

В перерві між зборами адрес ми з моєю Оленкою пішли фотографувати всякі штуки. Одні з перших речей, які запрацювали в фан-зоні – Макдональдс, порожня VIP-фан-зона та сцена з посередніми ведучими, біля якої майже не було народу порівняно з “куточками” англійців та шведів. Ой. а скільки ж у Оленки було радості, коли великий білий ведмідь нахилив до неї носа, щоб вона його погладила!

Серед стюардів на стадіоні виявився один мій приятель з Могилянки, який мене легко знайшов під час матчу серед тисяч відвідувачів. А в перерві між таймами на поле випустили якихось дівчат та Славка зі Славеком – убогі символи даного чемпіонату. Таки дійсно крилатий гусар Ясь та запорізький козак Івась були би значно більше в тему 🙂

Цікавий збіг: команди, які вчора грали, мали прапори з тими ж кольорами, що і хазяї чемпіонату – Україна та Польща.

Матч почався трохи мляво – в 3-х із 5-ти випадків шведи пасували кудись не ясно куди, а британці ходили по полю (like a sir), а не бігали. Проте чомусь британці завжди опинялися там, де треба, і тоді, коли треба. Мабуть, це і є техніка чемпіонів – впевнені та продумані комбінації. Шведи – навпаки, показували свій скандинавський дух, але і кожен гол, і навіть просте володіння м’ячем давалося їм через галони поту і десятки кілометрів пробігу. Та і чесно, якби не порушення з боку англійського воротаря, то шведи точно забили би на один м’яч менше.

Вболівав за Швецію за принципом що вигідніше для України 🙂 Ще було би добре, якби була нічия, але заслужені 2:3 на користь англосаксів. І тут повідомили, що матч Україна-Франція жабоїди виграли 0:2. І ось тепер пекуче передчуття, що британці Україну порвуть на шмаття.

Ееехх… СВАР’Я! СВАР’Я! СВАР’Я!!!

P.S.: Антон, прости за эту запись 😀

9 thoughts on “І тепер таки про Євро-2012

  1. Великодушно и по Харьковски выбачаю;)Но с учетом того что мне сегодня надо выбиратся в Центр города,а сегодян матч….К вечеру прощение могу и забрать;)))

  2. Хм…Ошибка вышла;)Матч завтра;)))Та что хвала Блгу ни перекрытого движения ни хфанатов лицезреть мне не предстоит….сегодня…;)

  3. Діма, я теж вчора був на тому матчі, біля англійської фан-зони за воротами!). Перші хвилини вболівав за найвигідніший для України рахунок 0:0, але потім захопився, перейнявся атмосферою і став щиро вболівати за Швецію, в силу того, що зі всієї Європи Скандинавію я люблю більше за все, починаючи хоча б з того, що звідти половина моїх улюблених музичних гуртів, а також я люблю північну природу із широкими просторами “для мечты и для жизни”.

    Правда, я там був як просто уболівальник, і мені за це не доплачували)

    1. Ми з протилежного боку були. В сусідньому секторі починалися сектори шведів – і це видовище, маю сказати! Оці їхні вигуки та підйоми руки… Оця масовість і злагодженість в рухах… Дещо нагадало 🙂
      А що означають оці дикі танці англійців?:))

      1. Не знаю, можу лише додати, що в них був якийсь барабан чи щось ударне, а ще вони глушили всі хвилі, які запускали із нейтрально-шведських секторів, тобто не вставали)

  4. ну, щодо “порвати на шмаття” – я б не був категоричним)

    По-перше, з французами нам ніколи не фартило: здається, найкращий результат у грі з ними – це була нічия. А от з англійцями нам грається легше. В минулому році навіть перемогли їх у Дніпропетровську. По-друге, франція – команда дуже технічна, з індивідуально сильними гравцями, одна з фаворитів чемпіонату. А от Англія – більш силова команда, з такими українцям грати легше. Їх можна перемогти на контратаках, а от французів, які не пробачають найменшого провалу в обороні і розриву між лініями – з ними все складніше. Тому з англійцями ще можна потягатися.

    Єдина проблема: українці втратили можливість пограти від оборони. Якби команда вчора закрилася і грамотно, надійно зіграла від оборони – було б все добре. А так – Франція забила через те, що українцям вдалося пару атак, вони почуяли запах крові, захопилися (це нормально, емоції), пішли вперед і оголили тили. А технічні гравці Франції тільки на це й чекали. От з англійцями тепер уже не пограєш від оборони – треба йти й забивати. А досвід показує, що нашій збірній грати у відкритий футбол з грандами… це дуже “бєспєчний” крок 🙂

    P.S. Уже декілька разів стаю свідком, як люди, які майже ніколи в житті не ходили і не захоплювалися футболом, попадають вперше на стадіон – і саме на матч Євро. Ну блін, де справедливість, а ? :):):)

Залишити відповідь

