Команда Бурбела-Чубко-Прокопчук завершила свою роботу над проектом інтелектуального журналу про відеоігри “Князь Ігор”. Сумарно видання передбачало 52 сторінки, проте за умовами іспиту достатньо було зробити 12. Ми зробили більше.

Обкладинка.

Це мав би бути журнал для людей, які люблять глибоко занурюватися у гру і сприймають її більше, ніж як просто гру. Наш журнал мав би бути адресований тим, хто читає зашиті в гру матеріали про будову вигаданого світу, для тих, кому цікаво дослідити джерела натхнення авторів, підтексти та приховані сенси, для тих, хто намагається слідкувати за сюжетом…

Серед рубрик, які не увійшли в номер Протагоніст (інтерв’ю з розробником ігор), Капіталізм (новини ігрової індустрії) та Очікування (перелік ігор, на які ми радимо чекати у найближчі місяці).

Із того ж, що було зроблено, мене найбільше радують Експериментальна рубрика (для якої Сашко Чубко описав враження людини, яка у ігри не грає від останнього Tomb Raider), а також рубрика Наратив, у якій наша команда попросила мого спільника Дмитра Шульгу описати реалізацію морального вибору у серії Mass Effect. Для Дмитра це був перший такий досвід і мені приємно бачити, що його матеріал вартий прочитання.

Наш пілотно-навчальний випуск ви можете побачити тут.

Advertisements