Князь Ігор на PlayUa

Про Князя Ігор(я) написали на PlayUa.

Князь Ігор

Мене дуже тішить, що перші пару відгуків – позитивні. Коли вже люди на тебе покладають надію – це зобов’язує і надає життю сенс.

Далі трошки пояснень…

Щодо дизайну – оскільки це був пілотний випуск, ми зробили дизайн з елементів інших журналів. Вже у наступному номері дизайн буде власне нашим, оригінальним та просто кращим.

Зауважив, що не всім сподобалася назва, але тут вимушений розчарувати – міняти її не станемо. По-перше, чимало людей раніше зазначили, що вона їм дуже подобається. По-друге, ми вже асоціюємося із цією назвою, її зміна може призвести до конфузів як із нашими першими рекламодавцями, так і з поки що невеликою аудиторією.

І це правда, що від Нескафе ми нічого не отримали, але як уже говорилося, і без Нескафе ми будемо виходити і робити все від нас залежне, аби культура ігор в Україні розвивалася, а всі інтелігентні гравці принаймні щомісяця мали додаткову порцію якісного чтива.

В будь-якому разі, всі поради/пропозиції будуть адекватно враховані, тому сміливо висловлюйтеся, якщо вам є що сказати.

9 thoughts on “Князь Ігор на PlayUa

  1. Мене лише зараз осінило чому ви так назвали журнал.. ахаха. Я думав що то посилання на історичну особу, і не міг зрозуміти чому ви так назвали журнал. А це виходить, така собі, гра слів)). Круто. Не змінюйте назви!)

  2. Читав перший номер. Дуже якісно і цікаво. Але очі болять все це читати. Ви не задумувались над тим, що формат текстової подачі відходить у минуле? Я поважаю ваш труд, але подумайте, чому відеоогляди в ютубі набирають сотні тисяч просмотрів? І не тільки таких розкручених персонажів як Илья Мэдисон. Тому що це легше сприймати. Чому ви вирішили робити журнал? Чи є в вас плани друкувати його на папері? Скільки грошей ви плануєте мобілізувати? Я б з більшим задоволенням дивився ваші високоінтелектуальні огляди в відео. Що скажете?

    1. Чимало питань 🙂 спробую по порядку…

      Текст чи відео?
      Новітні технології дозволяють нам робити журнал з відеовставками, і ми цією технологією обов’язково скористаємося. З іншого боку, поки що ми розраховуємо більше на текстовий формат. Чи формат текстової подачі відходить в минуле – після двох років у школі журналістики я ніяк не можу з цим погодитися, хоча цілком усвідомлюю сильні сторони відео.

      Щодо власне відеооглядів – щиро кажучи, тут є ще одна проблемка: треба мати хороший голос. Наприклад, мене це повністю позбавляє можливості брати участь у записі озвучки для відео. А, погодься, якось недобре, якщо автор проекту і людина, яка робитиме третину найближчих декількох випусків, опиниться поза виробництвом кінцевого продукту.

      Чому вирішили робити журнал?
      Бо нам є що сказати. Бо ми маємо ідею, що відмінна від 90% того, що інші пишуть про ігри. Бо нам хочеться працювати над цим проектом і ми володіємо необхідними для його початку ресурсами.

      Чи буде паперова версія?
      Це питання зараз активно дискутується. З одного боку, наше дослідження показало, що близько половини геймерів взагалі ніколи не купували жодного паперового випуску жодного ігрового видання. Окрім того, друк потребує капіталовкладень, які ми зараз не можемо легко дістати з кишені, а наша аудиторія, найімовірніше, розсіяна настільки, що доставка примірників з’їсть навіть більше, ніж друк. З іншого боку, є аргументи і на користь друку.

      Особисто я сподіваюся, що колись ми вийдемо в друк. Інша справа, що це навряд чи буде в цьому році.

      Про гроші.
      Поки що не можу відповісти на це питання. Точніше, відповісти-то я можу, але будь-яка моя відповідь за нинішніх обставин буде тицянням пальцями в небо.

      1. Я вам бажаю успіхів. Така робота і такі журнали потрібні. Але чи буде вам сил продовжувати це діло і розвиватись, якщо ви не матимете змоги монетизувати перегляди (гроші завжди потрібні – якщо вам не потрібні, ви повинні переглянути свої підходи), та, що ще головніше, розвиватись, щоб не стояти на місці, залучати нових авторів, платити їм, залучати дикторів з чудовими чоловічими та жіночими голосами, залучати ведучих хлопців/дівчин, освоювати нові технології, проводити рекламу. Гроші – ключ до всього цього. Якщо кліп, в якому два балбеси Мэдисон и Юрий Хованский грають в Doom і матюкаються, збирає 200 000 – то вони можуть реально получати кеш за рекламу. Чи не так? Чи можна в сучасному світі щось робити, не маючи чіткою фінансової перспективи? Я не просто так питаю. Мені б хотілось, щоб в моїй країні було більше креативних та успішних людей, які долають перепони, а не скиглять, що їх хтось заважає. На мій погляд, паперовий журнал – це крок в нікуди. Я б не купував. І не тому що він ваш, зрозумійте правильно, просто я не купую ніяких журналів (я купував тільки журнал “НАШ”, але він щез з прилавків і це зовсім інший формат). Але в 90х і 2000-х було модно купувати журнали “Навигатор И.М.”, “Чіп”, “Хакер” і т.д. Це все вже перетікло в цифрову сферу. Інтерактивні сайти, відео, флеш, багато додаткового контенту, фан-арт, ігрові всесвіти, демо. Раніше журнали брати в тому числі і через СД-диск з прогами і демами. Зараз це навіть трудно уявити. І плюс, не забувайте, що Україна дуже бідна країна. У людей в регіонах немає вільних грошей. Тільки на пиво і цигарки. В нас погано з грошима. Не знаю знаєте ви такого Генадія Балашова. Я у нього почерпнув багато очевидних і простих речей про сучасний капіталізм в Україні і заробляння грошей. Дуже рекомендую знайти його на ютубі. Він наш, дніпропетровський (зараз в Києві).

        1. Мав декількох дніпропетровських клієнтів по частині політичного піару, відтоді ставлюся до політиків та бізнесменів з цього регіону із великим скепсисом, але так, Балашов правий багато в чому 🙂

          Мені приємно, що не лише ми розуміємо усі ризики друкованої версії.

          У нас вже є пару намічених шляхів монетизації і впродовж найближчих тижнів, а надто після захисту мого диплому, я впритул займуся пошуком додаткових джерел. Власне, реклама зараз і є our main concern. Якщо ти знаєш людей, які можуть бути зацікавлені у нас рекламуватися, то я зацікавлений із ними поговорити.

          Дякую за віру в те, що ми є креативним і перспективним виданням! 🙂

          1. Ось ще новина – Кореспондент виходить на айфоні http://www.youtube.com/watch?v=V8FJrAs1CKc. Може і не за айфоном майбутнє, а за андроїдом напевно. Я думаю, що туди все рухається. Як тільки всі українці куплять китайські планшети, цей прогноз справдиться. А я думаю, що цей час не за горами. Рекламу мають давати ті, хто розробляє в Україні ігри та продає їх за бабки. Цей перелік дуже обмежений. Немає буму. Кожен такий клієнт є на вагу золота.

  3. ІМХО, ідеальний формат для вас – онлайн, без друку. Текстовий формат має залишитися, бо необхідна якісна (!) ігрова аналітика, а її я особисто бачу в форматі зображення+текст. Однак, можна створити ютьюб-канал та додатки до смартфонів

Залишити відповідь

