Voices VS Nazis

Взагалі, я майже не дивлюся телевізор та і в силу своєї освіти вірю усілякого роду реаліті- або талант-шоу не більше, ніж політичним гаслам. Проте я відчуваю обов’язок написати про це відео. Закликаю усіх його переглянути і отримати естетичне задоволення.

Мужик шикарний. Дівчина теж нічого.

На YouTube, на жаль, не знайти доброго коментаря під цим роликом. Всі гуртом кинулися писати про приклади з історії, коли якісь злісні мігранти окупували іншу країну, підкорили її місцеве населення та познущалися з її високої культури. А ще завоняло конспірологічними теоріями про те, що Нігерія виділяє мільярди дєнєг на захоплення України. Ніхто не побачив таланту чорношкірих співаків, ніхто не помітив їх щирості, ніхто не розгледів докладених зусиль, ніхто не напружився скористатися власним здоровим глуздом.

Почнімо з того, дорогі мої націоналісти, що котіться ви під три чорти. Ви дебіли. І чим більше ви будете триндіти про чистоту раси, тим більше імовірності, що в нашій державі все буде тільки гірше. Я з превеликою радістю поміняв би кілька сотень тисяч вас на одного Блеза Малабу.

По-перше, це відверто тупо, це шизофренія і лицемірство. Людина з іншої цивілізації, далекої культури вивчила мову, якою у світі користується менше відсотка населення – нашу мову. Це потребує часу, енергії, врешті-решт, сміливості, а її за це гноблять! Натомість нікого не гребуть мільйони пенсіонерів, які півжиття свого прожили на ЦІЙ землі і, бачте, ані ні панімают украінскава язика! Ви, “щирі патріоти”, як давно бодай хтось із вас лаяв цих виживших із ума паразитів? У когось там коліна трусяться, що нас окупують нігерійці? Та нас уже давно окупували гомо совєтікуси! Що вже може бути гірше? Варнякати про чорних зараз, це як сидіти на шостому колі пекла і боятися, що потрапиш у чистилище.

По-друге, більшість тих, хто сюди приїздить із країн третього світу – це кращі з кращих, хто там є. Подумайте про США, туди у ХХ столітті виїхали найрозумніші мізки всієї планети. Американці цим скористалися мудро.

По-третє, мультикультурні проблеми сучасної Європи (на які посилаються всі націоналісти) викликані не талановитими співаками, а браком ефективної внутрішньої політики, спрямованої на заохочення долучення іммігрантів до культури держави, у яку іммігрант прибув.

По-четверте, я постійно говорив і говоритиму далі: у будь-яких ризиках заселення нашої країни представниками інших етносів (навіть якщо припустити, що це однозначно погано), місцеве населення винне не менше, ніж іммігранти.

Ніхто не примушує нікого щодня упиватися до поросячого визгу. Ніхто не забороняє всім нам чесно жити і допомагати одне одному замість того, щоби гризти горлянки. Ніхто не примушує наших дівчат робити аборти, ніхто нікому не забороняє починати здорові сім’ї, нормально ставитися одне до одного, піклуватися про свою родину і виростити бодай одну-дві нормальні дитини. Тіпа сорі, але це ультимативний і ЄДИНИЙ ефективний спосіб збереження свого етносу.

Ой да… вибачте, я забув! Ми ж уже вважаємо патріархальні християнські цінності ретроградською фігнею. Дійсно вибачте, продовжуйте далі виздихувати. Цю землю успадкують ті, кому вона потрібніша.

8 thoughts on “Voices VS Nazis

  1. Ну, взагалі-то більшість з любителів варнякати про расову чистоту переважно дуже навіть не проти патріархальних християнських цінностей 🙂
    А в усьому іншому – звісно, погоджуюсь,якісь дибіли, я час від часу просто дивлюся голос країни, бо приємні люди з гарними голосами там трапляються і це не рідкість.

    1. Еммм…. ти типу Біблії “нє чітала, но осуждаєш”? Є один дуже чіткий новозаповітний принцип “немає ні єврея ані геллена”, який говорить, що всі народи рівні перед Богом. Казати, що нацик може бути християнином… ну, врешті-решт деякі комуністи стверджують, що Христос перший закликав до соціалістичного ладу (хоча Він не закликав).

      1. Дмитре, в моїй голові це теж не вживається, чесне слово)
        Я впевнена, що моє ліберальне ставлення до представників інших етносів родом з дитинства, в якому мене виховувала мама-християнка (для мене ідеальний приклад чудової і адекватної вірянки)!
        Я ж не говорю про адекватних людей! Я говорю про всяких твердолобих ідіотів а-ля Ігор Мірошниченко, яким не ліньки коментувати такі відео в схожому дусі.

      2. До того ж, якщо розуміти Біблію буквально, там можна знайти і цілком протилежні слова (я зараз, з твого дозволу, не буду шукати). Це я не до того, щоб почати суперсрач з приводу релігії, а до того, що той, хто хоче підтвердити свою ксенофобію авторитетним джерелом – зробить це.

  2. Мистецтво не повинно мати бар’єрів, абсолютно ніяких. І дискримінації воно не повинно мати. Є лише мистецтво (в даному випадку музика), і я за мистецтво, а не за темношкірих чи білошкірих. Блез просто фантастичний, і приємно було почути в його виконанні пісню українською мовою. Славнозвісна Квітка Цісик, якщо пам’ятаєте, все життя прожила у США і українською майже не спілкувалась. А люди, які “пихтять” з приводу “понаєхалі” – для мене це просто ознака темної і неосвіченої людини.

Залишити відповідь

