Успіх: випробування ТСН

Привітайте мене із початком нової роботи 😀

ТСН

Я пройшов 4-ий рівень випробувань для роботи на сайті ТСН! Мій поки що найуспішніший матеріал (і єдиний матеріал, який я зробив відповідно до поставленої задачі) читайте ось тут.

Формально я мав би відповідати за рубрики Україна та Політика, але день виявився надзвичайно бідним на події, та і більшість новин із цих рубрик розхватують ті, хто вже повноправно працює на сайті. Менше з тим, мені вдалося написати 4 повноцінні новини для таких рубрик, як Світ, Гроші та Київ.

Наступний рівень – стажування! 🙂

7 thoughts on “Успіх: випробування ТСН

  1. мої вітання!
    захочеш зробити диверсію – напиши одну з новин: “Україна вступила в НАТО. В честь цієї події п’ятницю оголосили вихідним днем” 🙂

    А тепер серйозно: “Себто світ стає трошки більш войовничим”.
    “трошки більш” – якось не дуже вірна граматична структура.

    Бажаю влучних, лаконічний, зрозумілих текстів! добре, що ти не пишеш у рубрику “кримінал” на ТСН 🙂

    1. Ой, Ігорю, ото тіко не треба про граматику. 🙂
      Сидиш на своїх умних аналітичних текстах і думаєш, шо усі такі, да? А от єсть люди, яким по-простому треба, по-людськи, по трошки більш, панімаєш?

  2. Якщо чесно, я навіть не знаю, привітати чи поспівчувати 🙂
    Але передай тому, хто в них там відповідальний за рубрику “цікаве” з оленями, які ґвалтують статуї, чоловіків, які ґвалтують собак, аргесивними екзотичними коровами, ексгібіціоністамиі школярем, який пісяє в чашки, привіт від палкої шанувальниці його таланту. Ну і сподіваюсь, ти внесеш трохи грамотності в їхі новини! 🙂

    1. так! а ще Дімі треба психологічно підтримати того чувака, який за “чорну хроніку” відповідає 🙂

Залишити відповідь

