Новий випуск журналу “Князь Ігор” уже тут!

Князь Ігор. Червень 2013 (обкладинка)

Князь Ігор. Червень 2013 (обкладинка)

Почитати номер онлайн можна тут.

Скачати номер можна тут.

Насправді, більшість того, що ми хотіли сказати, написано у номері. Але оскільки це мій блог і я тут постійно балаболю, то чого ж уже не привідкрити завісу на пару сантиметрів ширше?

По-перше, мене дуже втішає, що в цьому номері з’явилася перша реклама. Це велике досягнення.

По-друге, чесно кажучи, я сподівався, що ми встигнемо удвічі більше і на пару тижнів швидше. Але з низки переважно об’єктивних обставин ці плани можна назвати захмарними, а їх виконання я поки не можу вимагати від нашої команди. З іншого боку, ми набрали чотирьох нових людей, яких уже встигли добряче призвичаїти до нашого стилю і першими матеріалами яких я навіть трошки пишаюся 🙂 Сподіваюся, ці люди також собою задоволені.

По-третє, якось дивно, що всі починають із сайту, а ми сайту поки не маємо. Але тут я можу лише просити терпіння від нашої аудиторії, як і у випадку з усіма недовиконаними обіцянками. Віднині наші руки вільніші, тому ми не будемо більше баритися із вдосконаленням нашого продукту.

І так, виходити ми будемо поки що посеред місяця – між 15-им та 20-им числами.

Як би ви не оцінювали наші зусилля, я дуже прошу лишити коментар під цим записом із вашими враженнями – хорошими, поганими чи змішаними – все одно якими. Напишіть, що ви читали, що вам було найцікавіше, чи ви кидали посилання комусь іще. Вибачайте за банальність, але це саме той випадок, коли думка кожного важлива.

