Посвята 2013

Цього року на посвяті виступав Юрій Луценко, який влучно зазначив, що з освітою європейського рівня у неєвропейській країні тобі нічого не світить 🙂

Луценко і я
Луценко і я

Приємно, що пан Юрій говорив коротко і по суті. Чи це були політичні гасла? Так. Але це були далеко не найгірші гасла і сказані вони були без папірця та жування сопель.

У багатьох студентів в руках були прапорці ЄС. З цього приводу Брюховецький провів паралель, що на початку 1990-их студенти КМА тримали в руках прапорці України і тоді ще всі сумнівалися, чи все буде гаразд із новоствореною державою, чи вона взагалі довго проіснує. Але Україна вистояла 20 з гаком років та й не найгіршим чином. Нині ми на порозі асоціації з ЄС і всіх також мучать сумніви.

Небо, ніби на замовлення, повідкручувало свої крани лише тоді, коли президент Квіт оголосив початок навчального року, а наш новий декан по роботі зі студентами закрив церемонію посвяти. Небо в цілому сьогодні мрячне. Чогось я не можу пригадати ясної погоди на перше вересня.

Я нарешті придбав собі брендований одяг Академії. 220 грн за hoodie заплатив своїм колегам прямо на плацу. Окрім сірих hoodie, є ще чорні та сірі, але з червоним написом. Також є кілька варіантів футболок.

Могилянка-стайл
Могилянка-стайл

Це була перша за 6 років посвята, на яку я прийшов не як студент Могилянки. Моє відчуття щемливе, сильне і водночас неочікувано приємне. Коли я переходив Контрактову площу, мені на хвильку здалося, що я знову той, яким був до вступу – невдаха, якому не дано доторкнутися до феєричної казки, що живе у древніх стінах Могилянської академії, Гарі Поттер, який так і не отримав листа з Хогвартсу. Що в цьому приємного? Усвідомлення, що старе життя позаду, а нове треба викувати власними руками, усвідомлення, що все ще попереду.

Радий був побачити десятки знайомих облич – від членів Вченої ради до могилянців, з якими ледь знайомий. Це все, мабуть, патетично, але я скучив за денними курсами у дев’ятому корпусі, скучив за колегами з МШЖ, скучив за нашими політологами, але вересень більше не гарантує з ними зустрічі. Тепер, щоби тримати зв’язок, треба докласти зусиль.

3 thoughts on “Посвята 2013

Залишити відповідь

