UNIAN Diaries. Day 96. Єдність часу і його відсутність

Знову сиджу сам у ньюз-румі. Поливаю квіти, які мене просив полити мій колега – він каже, що в офісі дуже сухо, тому квіти треба поливати щодня. Таке враження, що я тут вже цілу вічність – на УНІАНі, в 1+1 медіа…

Хеловін у "Ефірі"
Хеловін у “Ефірі”

…За присутності інших людей, я себе краще самоусвідомлюю. Я відчуваю, що я могилянець, бо про мене так кажуть, бо я відчуваю свою відмінність від немогилянців, чи навпаки – спільність із могилянцями, які працюють зі мною. Але коли я тут сам, час, а з ним і все, що було зі мною колись, і все, що я планував на потім, перестає існувати. Я стаю лише тим, ким я є в дану мить – редактором сайту новин.

Від гіпнотичного стану мене утримує хіба що усвідомлення того, що завтра має зустрітися команда нашого журналу. Але це буде завтра, а сьогодні до кінця робочого дня лишається дві години.

***

У “Ефірі” до Хеловіну розмістили гарбузи 🙂

***

Повернення шефа внесло свої зміни в порядок роботи: він швидко виявляє наші помилки і частіше пропонує ставити якісь оригінальні матеріали, відмінні від того, що подають власні кореспонденти УНІАН. Прикладом такого можна назвати новину про американських дітей, що за два роки стали вчетверо частіше користуватися планшетами.

Але через мій графік, який постійно змінюється, я шефа бачу не так вже і багато. Цього четверга шеф попросив мене попрацювати з дому через ремонт електрики в ньюз-румі. Мені сподобалося – я зекономив дві години життя на подорожі туди і назад.

***

Дні пролітають дуже швидко. Весь цей місяць – ніби один тиждень. Алогічно, що при цьому у мене може виникати думка, що я тут уже так довго і треба рухатися далі. Я згадую, що пройшов лише місяць, як я почав працювати власне на УНІАНі, і попереду ще чимало часу, допоки я зароблю собі певний стаж. І тут само я думаю, що пройшов уже цілий місяць, і чого я навчився або що я встиг зробити в своєму житті?

Зі мною щось не так – або в тому, як я сприймаю правила гри, або в тому, що я тільки зараз задумався над їхньою суперечливістю.

Годі грузитися. Back to work. Сайт не чекає. Гра триває.

Залишити відповідь

