Сьогодні був у центрі Києва.

На Майдані сьогодні яблуку не було де впасти. Буквально.

На Майдані сьогодні яблуку не було де впасти. Буквально.

На Майдані було більше людей, ніж навіть в часи Помаранчевої революції – по Хрещатику не можна було проштовхнутися. Те саме на найближчих вулицях, також великі групи прихильників євроінтеграції на Михайлівській площі та у парку Шевченка. Щоправда, не було нікого на Європейській площі. Дехто називає цифру в півмільйона осіб. Я би радше сказав, що тисяч 200, але я не спеціаліст із підрахунку в натовпі, також я не можу знаходитися на всіх площах одночасно.

Цікаво, що йолку, за яку так охоче “беркут” бився зі студентами вчора вранці, здали протестувальникам – вона вся всіяна прапорами України, ЄС, червоно-чорними стягами та прапорами партій.

В Маріїнському парку я не знайшов ані “беркуту”, ані “тітушок” – їх взагалі ніде не було видно. Міліції було вкрай обмаль. Все було спокійно.

Ситуація радикально змінилася, коли я повернувся додому. Виявилося, що “свободівці” розтрощили КМДА. На біса це робити – певна річ, щоби дискредитувати акцію (чим “Свобода” займалася впродовж цілого тижня).

Потім Аронець транслював, як натовп невідомих без жодної символіки штурмували міліцейський кордон під Адміністрацією Президента. Порошенко стверджує, що нападники – це “тітушкі”, яких раніше застосовували для бійок зі “Свободою”. Версія правдоподібна, оскільки формально дає владі право звинувачувати Євромайдан в агресії і вводити надзвичайний стан.

Щойно мені надійшла смс із невідомого номера “Сваливай с майдана. И предупреди знакомых”. Можливо, це інсайдерське інфо, можливо, чиясь щира стурбованість, а можливо – ще одна провокація.

