100К відвідувань

Дякую всім дуже за те, що читаєте мене!

Це дрібниця на фоні тих перипетій, у яких тоне наша країна, але “Дамітріанство” зібрало 100К відвідувань. На це пішло рівно 3,5 роки.

Найуспішнішим записом 2013 року та за весь час лишаються поради вчителям 🙂

За ці роки блог став частиною мого життя. У мене з’явилися друзі, яких я знаю лише через блог, але я певен, взаємне  читання одне одного обом сторонам іде на користь. Чимало є і тих, з ким я раніше багато спілкувався, але тепер нас розділяє простір і час, тому мій блог часто лишається чи не єдиним способом бодай трошки змістовно поспілкуватися.

WordPress мене дисциплінував і навчив краще структурувати власні думки та влучніше їх висловлювати. Я багато зрозумів про заголовки, рубрикацію, теги, шери тощо. Це видно з огляду на більш ранні мої записи тут, і особливо це видно з огляду на мій вже здебільшого забутий і покинутий ЖЖ. Там я писав все, що відчував і думав. Тут я пишу те, що варто писати. Тут я вчуся працювати і створювати.

Чимдалі менше стає часу писати, хоча, здається, чим менше часу і сил на письмо, тим більше думок, якими було би цікаво поділитися. Тому частіше думаю над поглибленням писаного – рідкіснішим творенням масштабніших речей на противагу частим міркуванням “тут і зараз”. Але на цьому плани обмежимо. Є вдосталь інших, та і не за наших обставин загадувати якісь плани 😉

Доки мене не закрили і не вбили, я лишаюся з вами!

2 thoughts on “100К відвідувань

Залишити відповідь

