Я – Голум

Студія aMaze продовжує роботу над рімейком епізоду з блокбастера “Хобіт: Неочікувана подорож“. Сьогодні ми записували репліки Голума, якого зіграв я.

Голум вражає!
Голум вражає!

Голум повністю виконаний руками Влада Бурбели. З накладанням бруду і зморщуваннями в ході реплік він має бути максимально наближеним до оригіналу.
Що ж до самих реплік – Влад працював за допомогою Кінекту і низки програм, які дозволяли точно відзняти мої кривляння під час кожної фрази. В подальшому, вирази мого обличчя будуть накладені на обличчя Голума і він “оживе” у кадрі. Зі сторони це виглядає, ніби справжня магія!

Мені доводилося чимало скиглити і сичати в ході запису, але, здається, у мене вийшло досить пристойно. Мабуть, це тому, що я сам по життю як Голум 🙂

Фіксація емоцій для подальшого накладання на модель
Фіксація емоцій для подальшого накладання на модель

Наступного тижня ми відзнімемо загальні плани у віртуальній печері. Там відбудеться альтернативна розв’язка гри Голума та Більбо у загадки. Хороброго хобіта зіграє Сашко Кульчицький 🙂

Враховуючи те, що Влад вивчає багато штук просто на ходу, цей проект вельми амбіційний. Але значна частина роботи вже позаду, в арсеналі студії з’явилася нова апаратура, програми та вміння. Якщо так піде далі, за рік елементарно зможемо знімати повнометражні фільми.

Напружена робота в студії :)
Напружена робота в студії 🙂
3 thoughts on “Я – Голум

Залишити відповідь

