Подвійне свято

Христос Воскрес!

Європаска
Європаска

З певним запізненням бажаю всім смачної паски і життя, сповненого благословеннями Бога. Та особисто для мене сьогодні свято подвійне – окрім Великодня, я дочекався початку відпустки.

Відпустка недовершена, оскільки посеред неї я повинен буду вийти на чергування один раз. Через це зірвалася запланована поїздка в Закарпаття. Але це дрібниці. Я настільки радий, що дочекався відпочинку – справжнього, не на два чи три дні, – що готовий легко стерпіти певні імперфекції.

Поки гадки не маю, як проведу наступні два тижні, окрім того, що планую робити якомога менше всього і лише тоді, коли матиму відповідний настрій. З іншого боку, робота заважала стільком речам, що настрій у мене має з’явитися до будь-чого дуже скоро.

З більш конкретних планів – треба випустити наступний номер журналу, бодай пару разів вибратися на природу і ще одне особливе святкування :). З менш конкретних планів – робота над ігровим сетингом, читання/переглядання/грання у ті речі, які лишалися довгий час без уваги. Буду радий вашим пропозиціям зустрітися! Але передовсім – необхідно відлежатися, відіспатися.

Трирічний марафон завершено.

PS: Пасочку пік я, Оленка робила декор 🙂

8 thoughts on “Подвійне свято

  1. гарна паска, я кілька років тому пік, але на цей раз купив, та й з крашанками не дуже старався… У мене був чудовий Великдень – зі зливою і сонцем 🙂
    а у мене відпусток практично не буває, так само, як і лікарняних, – сам на щотижневій газеті: сам пишу (більше краду з нету), сам верстаю… щоб піти у відпустку, треба все зробити наперед, спромагаюся лише на два тижні, і то постійно дзвонять комп’юторщики або з друкарні – не дають забутися, відірватися… Тому добре розумію Вас. Хай щастить!

    1. Співчуваю з приводу Вашої роботи і звичок Ваших колег. Мені теж буквально перед виходом грозилися, що дзвонитимуть. Сподіваюся, що то був лише жарт – зрештою, я не є незамінним на сайті, на відміну від Вас у Вашій газеті.

  2. щиро вітаю)!
    (і тихенько заздрю, хоча теоретично заздрити нема чому – у мене вільний графік і я працюю рівно сітльки, скільки беру собі роботи, можу взагалі не брати і не працювати)

    1. Сподіваюся, тобі вдається адекватно справлятися з вільним графіком. Все, що особисто я зрозумів за час фрілансерства: той, хто не працює з 9ої до 6ої, працює 24/7. Добре, якщо це не завжди правда.

      1. не вдається) влізла у фріланс щоб дописати дисертацію. ага, щяс. і про 24/7 теж правда) але інколи все ж вдається організуватися, і такі дні я вважаю дуже вдалими)

        1. Дійсно співчуваю 😦

          Раніше я дуже хотів роботу, в якій була би чітка межа між роботою і вільним часом. Але в силу нинішньої війни з парашею такої межі ніхто гарантувати не може. Вже не кажучи просто про більшу кількість годин роботи, ніж мало би бути.

          1. ну, мабуть деякі роботи і зараз можуть мати таку межу, але явно не твоя)
            усі, хто вибирає роботу з інформацією, соціальну, політичну, культурну чи громадську роботу, приречені на муки ненормованої праці(

          2. Знову ж таки, зі свого досвіду можу сказати, що ненормована праця буває теж різна. Коли я працював у піарі, бували там і безсонні ночі, і вирвані дні, але це було не постійно, вихідні були вихідними, обід був обідом. Про УНІАН такого не скажеш, оскільки тут потрібна не виконана певна робота, а постійно виконувана робота.

Залишити відповідь

