Хвала Господу, це був хороший тиждень, повний цікавих справ!

Музика повернулася в моє життя :)

Музика повернулася в моє життя 🙂

Минув 1330-ий тиждень мого життя.

Лекція наближається

Насамперед, я та Bookoholic суттєво просунулися на шляху до фестивалю FanSchool. Цього тижня вже вийшла реклама і плани лекцій. Моя лекція також готова уже на 95% 🙂

Реінкарнація Князя Ігоря

Цього тижня я вигадав назву і почав працювати над оформленням проекту Кріт Хіт, який має замінити Князя Ігор. Навіть над самою назвою думалося мені не один тиждень, тому я дуже радий, що діло зрушилося із мертвої точки, почалося знову з початку. Про причини зміни Князя на Крота я напишу окремо.

Концерт Клезматікс

Неочікувано дружина мені повідомила, що у Філармонії буде концерт американо-єврейського гурту Клезматікс. Мені дуже пощастило мати вільний вечір.

Благодійність для “Айдару”

Ще одна раптовість. Моя мама дізналася про акцію зі збору речей для батальйону “Айдар”. Допомогу мали відвезти музиканти, які їхали порозважати солдатів. Казали, що військові дуже хотіли солодощів, тож ми відправили пакунок із різноманітними цукерками.

Гроші від Привату

Пару тижнів тому дізнався, що у мене лишилися з древніх часів 200 гривень на давно закритому рахунку в Приватбанку. Мені про це нагадали, але попрохали зайти у відділення. Було приємно, але часу вибратися за грішми не було. І ось я, нарешті, забрав свої гроші 🙂

Музика повертається

Гарнітури htc, як ми з Оленкою помітили, псуються стабільно за півроку, тому я купив собі нормальні навушники. Я знову їжджу з музикою. Це шикарно! Я і не уявляв собі, наскільки мені важко було без музики і наскільки вона мені підніме настрій. До речі, цього тижня я ще почав купувати музику на Google Play Market. 3-10 грн за пісню – це навіть дуже адекватно.

Офтальмолог

1+1 медіа провели безкоштовний медогляд окуліста для усіх охочих своїх співробітників. Теж вирішив записатися. Діагностували невеликий спазм акомодації, але сказали, що ліки, які я капав собі раніше, не настільки ефективні, як просто вправи для очей. І справді, давно не робив тих вправ.

Творчість окремо

Виніс, нарешті, свою творчість на окремий сайт. Тепер про Прикордонію та інші мої сетінгові напрацювання читайте там. Можливо, свої віршики туди ще перенесу. А от робота над настільними рольовками знову була відкладена і навряд чи рухатиметься швидко чи регулярно. Наразі це моє найбільше невстигання.

Ще допомагав дружині з її роботою і моєму спільнику з його блогом. Усілякі маленькі дрібнички.

