День народження 1+1 медіа

Вчорашнє святкування дня народження “1+1 медіа” було чудовим. Досить скромним для компанії такого рівня, але це дуже правильно, що гроші були витрачені не на живу музику чи феєрверки, а на бронежилети і спорядження.

1+1

Cвято складалося лише із благодійного ярмарку та фуршету. Було ще привітання від Славка Вакарчука (немузичне, у відеозаписі). Спершу я гадав, що лише забіжу на ярмарок на пару хвилин і втечу. Я не очікував зустріти на фуршеті багато друзів. Проте вийшло з точністю до навпаки – я надибав декількох старих знайомих з ТСН та навіть познайомився із новими людьми. А на благодійний ярмарок таки не встиг – коли дійшов до розкладки, лишилися тільки наклейки і футболки не мого розміру. Дуже з того приводу не переживаю, бо я і так мало не щодня перераховую якісь гроші на армію.

Все відбувалося у дворі студії. Було тіснувато, але знову ж таки, це шалена економія коштів, а для багатьох працівників це ще й зручність.

Я навіть і не думав, наскільки корисною буде для мене ця зустріч. На щастя, дуже мало говорили про війну і політику – медійники одне одного розуміють і, напевно, не я один, кому постійне обсмоктування новин стоїть кісткою в горлі. Говорили натомість про наші життя, про якісь особисті екзистенційні проблеми, і я для себе дістав низку корисних висновків. Це саме той випадок, коли зустріти людину в подібній ситуації життєво необхідно – НЕ заради тупого втішення а-ля “не мені одному важко”, а тому, що інші люди мають мудрість, дорого зароблену мудрість. Мудрість, якої мене не вчили, але яка може зменшити мої страждання. Я щиро дякую усім людям, чиї історії я міг почути вчора. Це був хороший поштовх жити далі. Це було дуже meaningful.

Та і взагалі, треба частіше вибиратися в люди. Моя екстравертність після тривалої коми подала перші ознаки життя.

Long live 1+1 media!

2 thoughts on “День народження 1+1 медіа

Залишити відповідь

