Іспит з англійської

Я подолав другий іспит у ході вступу на аспірантуру. Це була англійська мова.

Перед іспитом нам нагадали, що лише кожен другий з нас вступить і лише кожен четвертий захистить дисертацію. Як же я люблю ці могилянські “мотиватори”! Вони одразу виключають зі змагання усіх людей, чиї нерви м’якші за сталеві канати.

Загалом, на аспірантуру подалося 90 осіб, але Могилянка має лише близько 50 місць. Так-так, наявність “свого міністра” не означає, що ми можемо отримати усі місця, які забажаємо.

Після іспиту з української, про англійську я взагалі не переживав – на підготовчих курсах я написав стільки тестів, що навіть якби не знав цієї мови, міг би здати тест по пам’яті з якихось поза-позаминулорічних варіантів. Іншими словами, я знаю логіку цих тестів, і таке знання могло би скомпенсувати брак володіння англійською. But my English is adequate.

Замість 200 слів есе (“What is necessary to become a successful scientist in Ukraine?”) я накатав якийсь абсолютно захмарний текст із нищівною критикою закостенілості та бюрократичності нашої наукової системи. Ледь втримався від лайливих слів та припадків істеричного реготу від самої постановки теми твору.

Особливо порадувало, що замість аудіювання ми проходили співбесіду з викладачами. Не знаю, чи я справив добре враження, але принаймні я розумів, що від мене очікують. А щодо могилянського аудіювання – за багато років я переконався, що це кара небесна. Скажімо, ви чуєте речення: Fred has bought a car. А далі вам “треба вибрати правильний варіант”:

  1. Fred eats apples.
  2. The sky is blue.
  3. Fred never bought a car before.
  4. London is the capital of Great Britain.

Очевидно, що правильний варіант – останній, але як я мав до нього додуматися на основі довбаного аудіювання? Та і взагалі, нащо на іспиті з англійської перевіряти мою здатність розгадувати асоціативні ряди авторів іспиту? Це ж англійська, а не курси детективів!

Окрім удачі з відсутністю аудіювання, мені пощастило одним із перших покінчити з письмовою частиною та швидко пройти співбесіду. Словом, день почався чудово.

І ще дуже дякую моєму спільнику Бороді за “ваніллачіно” чи як називалася ота кава зі згущонкою 🙂

Тепер треба хоч симулювати підготовку до найважливішого іспиту – іспиту за спеціальністю.

One thought on “Іспит з англійської

Залишити відповідь

