UNIAN Diaries. Day 335. Рік стажу

Сьогодні рівно рік, як я працюю на УНІАН. Я зустрічаю цей день з легким серцем.

UNIAN

Я не буду описувати усього, що я пережив за цей рік, бо доведеться переповідати історію революції, анексії та війни. Це ви і так все добре знаєте. Скажу лише, що і вночі доводилося сидіти, і вдосвіта прокидатися, і ставити по чотири новини одночасно і ще багато різного. Але які із цього висновки? Яку користь приніс цей рік?

Відверто кажучи, робота моя не така, з якої можна багато чого навчитися, але вона має свої переваги:

  1. УНІАН – це серйозне ім’я. Рік – це суттєвий термін. Перемножимо одне на інше. Тепер я здатен затикати рота будь-яким подальшим роботодавцям, які вякатимуть, що “ви ніде навіть року не пропрацювали”. Я їм іще покажу соціальну відповідальність бізнесу! 🙂
  2. Мій результат на іспиті з української показав, що робота редактора таки розвиває володіння мовою. У мене ще ніколи не було таких високих результатів за жоден тест з української. Та і російською, напевно, я вже теж володію грамотніше.
  3. УНІАН – це шанс узяти участь в інформаційній війні, яка в цю епоху не менш важлива за реальну. Безумовно, редактор сайту не всемогутній, він дуже обмежений у своїй владі. Але він має цю владу – доносити до людей ту чи іншу інформацію. Гадаю, мій внесок теж дещо значив у викритті злочинів Путіна та його терористів.
  4. Робота в “1+1 медіа” – моя перша геть офіційна робота з 2006 року. Це неповторне відчуття легальності та перший досвід користування страховкою.
  5. Робота на УНІАН допомогла моїй сім’ї пережити декілька місяців, коли мої домашні не мали стабільного прибутку.
  6. Моя робота допомогла мені пережити екзистенційну кризу. Допомогла менше, ніж хотілося б, але може десь навіть і врятувала мене. Я розумію, наскільки тупо таке писати, коли в країні війна, але для мене останній рік був дуже складним у плані базового усвідомлення, хто я, куди іду, нащо існую. Потрібен був час, аби знайти відповіді на ці та безліч інших запитань. І краще, коли цей пошук супроводжується якоюсь технічною працею. Моя праця не зовсім технічна, але майже.
  7. Напівнормований графік УНІАНу зі скрипом, але таки повернув мені втрачену за часи Школи журналістики організованість.

І наостанок, чого мені так легко сьогодні? Бо я пересилив себе і ось уже тиждень не дивлюся на рейтинги. Я відмовився від участі в конкурсі. Я буду грати за своїми правилами і лише в ті ігри, в які сам хочу грати.

2 thoughts on “UNIAN Diaries. Day 335. Рік стажу

  1. Дима, а если ты таки поступишь в аспирантуру, тебе же надо будет уволиться с УНИАНА. Ты готов к этому? Аспирантура же с отрывом от производства.

Залишити відповідь

