Go West

Настав час оголосити обіцяні важливі новини. Я звільняюся із УНІАН і їду працювати закордон.

DW

Працюватиму на Deutsche Welle, у місті Бонн.

Подавався я на посаду редактора сайту, хоча найімовірніше, список моїх обов’язків там буде ширший за той, що був досі на УНІАНі.

Щодо УНІАНу – я вдячний цій роботі, оскільки вона дозволила мені розвинутися як редактору. Щоправда, я ніколи не думав, що редактор сайту може мати перспективу роботи закордоном.

Це справді радісна нагода попрацювати у серйозному виданні і пожити в адекватній країні. З іншого боку, це одне з найбільших випробувань мого життя: я ніколи раніше не їздив закордон з такими серйозними намірами та ще й так надовго, тим паче – сам, я ніколи не літав літаком. З нелегким серцем я полишаю вдома купу неподоланих проблем заради чудової можливості розвитку і заробітку.

Безумовно, є чимало проблем бюрократичного та організаційного характеру, які я намагаюся зараз вирішити у зв’язку із подорожжю. Зокрема, я згадую забуту після школи німецьку мову. Перше заняття з репетитором показало, що я знаю більше, ніж мені здавалося, але до вільного володіння мені ще далеко, а часу на підготовку – обмаль. Перевірю на собі правдивість міфу, що українці за місяць можуть вивчити мову країни, в яку переїжджають.

До певної міри, ця подорож – симулятор виживання. Тільки не типовий, де людина із цивілізації потрапляє на не-такий-вже-і-безлюдний острів, а навпаки – коли людина потрапляє у більш цивілізовані умови, ніж ті, що звичні для неї. Повірте, це теж дуже страшно. Страшно їхати туди, де нема жодної знайомої людини.

Радий, що маю змогу взяти академічну відпустку і подумати більше над своєю науковою темою – попередньо запропонована мною на останньому засіданні кафедри нікому не сподобалася. Та і взагалі, ця подорож для мене буде нагодою переосмислити багато речей. Це рівною мірою і новий повноцінний етап життя, і перерва між іншими етапами. Перерва, якої я потребую більше, ніж будь-чого.

11 thoughts on “Go West

  1. Мои поздравления, Дима, это правда очень круто. А каким будет твой основной язык работы? На английском с плавным переходом на немецкий? Будешь заниматься украинским блоком или не только? Надолго едешь?

    1. Український блок сайту, але може даватимуть іще якусь роботку. 6 місяців – термін.
      Щодо мови – треба знати німецьку, але, звісно, поки я не оволодію нею на пристойному розмовному рівні, буду (де це можливо) обходитися англійською.

  2. Це просто неймовірно, вітаю! Бачив ту вакансію на сайті DW, і навіть не думав що її закриє хтось кого я знаю. Сподіваюсь в тебе буде час писати про те як ти вивчаєш німецьку і поділитись знахідками в цій культурі.

    1. Дякую за вітання!
      Безумовно, я писатиму про свої пригоди в Німеччині, наскільки мені дозволятимуть час і сили. Можливо, писатиму навіть більше, ніж зазвичай, бо ні з ким буде більше поговорити 🙂

  3. побажаю мужності та результативності затіяного. вихід за межі зони комфорту завжди випробування.

  4. Вітаю! ))

    Мушу попередити, що цей час пройде дуже швидко )) Півроку пролітають часто, як говориться в тому анекдоті)) Про що б ще попередити – ага, там огроооомні порції їжі в ресторанах ))

    А серйозно – це дуже класна можливість: і робота, само собою, але ще й відкриття для себе цілої, як би це сказати, культури журналістики, стилю роботи інформаційних видань, стилю суспільного спілкування – з громадянами, політиками, організаціями. Іншими словами, це супер нагода побачити, як живе суспільство, особливо його журналістсько-політично-експертні кола.

    Так що на тебе чекає цікава тусовка )) І багато питань про Україну ))

    Бажаю, щоб візові моменти пройшли без заминок.

    Якщо треба, в мене є знайомий з Могилянки в Берліні, також працює в журналістиці – можу вас сконтактувати якщо щось ))

    Успіхів і have fun! 🙂

Залишити відповідь

