Виза на столе и небо на руках

Вперше від початку року я маю вихідний день, коли можу побути вдома. Не треба нікуди бігти, можна майже не слідкувати за часом, сьогодні я нікому нічого не винен. І ще ціннішим стає цей шикарний відпочинок через те, що мені не так багато лишилося до від’їзду на мою нову роботу в Deutsche Welle.

Віза вже у мене і я навіть купив квиток на літак. Із серйозних проблем лишається пошук житла в Німеччині.

Радісно, що залишаю Політеку у робочому стані. Я зробив усе від мене залежне, щоби за моєї відсутності проект успішно жив і розвивався. Та і не так, щоби я геть зовсім зникаю – слава Богу, є Skype, електронна пошта і соцмережі. Я слідкуватиму за сайтом і роздаватиму вказівки щодо його роботи дистанційно.

Утім, дуже прикро, що доводиться обирати між двома класнючими варіантами, доводиться полишати вже поставлений на ноги проект і летіти починати все з нуля в іншій країні на рядовій посаді. Але чи є у мене альтернатива? Це не та пропозиція, від якої можна відмовитися.

Емоційно я зараз у дуже підвішеному стані. З одного боку, я ще й досі не усвідомлюю, що от уже зовсім скоро не буде щоденних поїздок у київському метро, не буде звичного мого столу і крісла, не буде щоденних суперечок із домашніми. Здається, що нічого особливо не зміниться, просто я більше спілкуватимуся із людьми онлайн і сидітиму за ноутом у якійсь іншій квартирі у малознайомій мені частині Києва. З іншого боку, усі мої проблеми останнього року зараз видаються далекими і чужими. Ніби це було не зі мною. Частина мене вже довгий час живе у Вестфалії.

Час писати список необхідних речей.

Залишити відповідь

