Робота з-під палки

Низка моїх колишніх та актуальних роботодавців неодноразово жалілися, що дуже мало людей насправді хочуть працювати і заробляти. Спершу я не розумів: як же ж це так? В країні до біса багато приречених на безробіття випускників університетів, бізнесу ніде продихнути, люди з двома вищими освітами на базарах торгують, а нерідко зустрічаєш і таких, що готові хоч за якісь гроші на практично будь-яку роботу.

Запуск у дію власного медіапроекту і пов’язані з ним труднощі прояснили для мене ситуацію: насправді у нашій країні до біса багато людей, що хочуть числитися на роботі та отримувати за це гроші, але це геть не те саме, що якісно працювати і заслужено заробляти.

Підкреслю. Я не маю претензій до набраних нами співробітників. Ми справді відібрали хороших, бо відбирали старанно, тестували і вчили їх. Але зі службами і фірмами, з якими нашому проекту доводиться контактувати, історія геть інакша.

Усі працюють дуже повільно, часто допускають помилки, намагаються тебе “нагріти” чи банально туплять, замість виконання своєї роботи починають затуляти якісь дурниці. Подекуди отримати відповідь на базове запитання рівня “скільки коштує така-то послуга” майже нереально. Найсумніше, що цей стан речей стосується як державного, так і приватного сектора.

Декілька промовистих прикладів…

Підбираємо на сайті меблі… на одному, на другому, на третьому. Скрізь одна і та сама історія: ті меблі, що є в каталозі сайту, на складі відсутні. На заміну пропонують меблі, яких на сайті ніколи не було. За все перепрошують, мовляв якийсь там Вася-менеджер забув інформацію оновити. Оті всі позначки “є в наявності”, “нема в наявності” – це все від балди.

Невеликий ремонт замка вхідних дверей орендодавець обіцяв зробити за тиждень. У мого батька на все про все пішло хвилин 20 і він попросив удвічі меншу суму.

Після довжеле-е-е-е-е-е-е-е-е-езної лекції провайдера про Інтернет-мережі у мене було тільки одне бажання: аби він заткнувся і пішов геть. Замість чіткого кошторису ми отримали таблицю із десятками якихось неясних цифрових значень. Сервіс явно орієнтований більше на побазікати, ніж на клієнта.

Елементарний дозвіл нашому співробітнику на отримання ключа (процес проставляння галочки триває менше хвилини, сам бачив) ІТ-служба виконала тільки після скандалу, в ході якого ми з директором мало не підняли на вуха все керівництво будівлі.

Скандал, тиск і погрози – не люблю я все це, але вже неодноразово наочно переконався, що без цього добитися виконання найпростіших речей можна лише від невеликої кількості справді вмотивованих та професійних спеціалістів/компаній.

Люди, ну чого ви такі тупі і ліниві? Ну чому не можна все робити по-нормальному?

Advertisements

9 thoughts on “Робота з-під палки

  1. Худоба вміє тільки румиґати. Вона не має волі і не здатна на чин. Треба просто вирощувати, виховувати нових людей, а ці теперішні гомо-совєтікуси самі повиздихують, як не від алкоголізму, то від безмежної тупості, що штовхає їх на нещасні випадки.

    1. Ти оптиміст, Олексо.

      ІТ-шники – здебільшого люди нашого з тобою віку і совєтчиною нібито не поїдені. Але працювати з ними завжди важко. За рідкісними винятками вони просто взагалі нічого не роблять без постійних копняків. Працюєш з ІТ-шником = наймай ще чувака, який 24/7 товктиме його, щоб він хоча би щось хоч трошки робив.

  2. ну бо народ звик до колгоспу. не моє –> нічиє
    так що що саме тебе дивує? просто люди не хочуть працювати. ІТ-шнику простіше сказати, що важко і довго, ніж зробити за 5 хв. провайдеру простіше навішати лапші, ніж нормально пояснити, бо може і самі працівники там нічого не розуміють… ну і тому подібне. 😦

  3. ой як же я погоджуюся з усім написаним! “наймай ще чувака, який 24/7 товктиме його” – нова професія сучасності. до речі, працювати із IT-компаніями легше, ніж із самостійними чуваками, бо айтішників товчуть тімліди та менеджери проектів – сама бачила і брала участь))) а так – копірайтера натовчи, щоб писав, молодого інженера – щоб виправив після себе купу помилок, а працівників держустанов – щоб перестали виїдати тобі мозок і нарешті підписали якусь бумажку.

    і ти при цьому всьому сидиш часом без роботи, бо всі співпрацюють з якимись шалопаями.

    (от прям наступив мені на “бальную мазоль”!)))

    1. Маю таки трошки заступитися за колег із гуманітарних та около-гуманітарних сфер. Попри всі ці жарти технарів, що гуманітарії – дебіли, технарі цю уявну дебільність “чудово” компенсують зі свого боку захмарною безвідповідальністю. Якщо у людини нема пошти, вона постійно онлайн в усіх месенджерах, але при цьому ніколи не відповідає і не бере слухавку, коли дзвониш на мобільний – 90%, що це ІТ-шник.

      Може мені так щастить, але копірайтери, з якими я працював, якщо завдання було їм зрозумілим, здебільшого виконували його в зазначені терміни і на пристойному рівні. З ІТ-шниками – біда. Дедлайн – це взагалі як аблглпххрдтпк для них – неясний звук. Пишеш в понеділок, що на сайті якийсь елемент не працює – у четвер вони перепитують “А що? Він має працювати?” (це без перебільшення і це стосується роботи досвідченої та іменитої компанії, що робить сайти). В одному з попередніх проектів, коли я ще не відрізняв домен від хостинга, було й так, що фактично мені доводилося самому розбиратися в усьому, а наші ІТ-партнери потім іще мали нахабство повчати мене, що я неправильно організовую роботу проекту.

      1. ну як комусь везе на копірайтерів, мені інколи везло на айтішників) хоча позакомпанійні фрілансери доводили до сказу, компанія, у якій я працювала, навпаки, дуже вже ретельно ставилася до забаганок клієнта у режимі онлайн. а з копірайтерами буває, поки знайдеш нормального, простіше самому написати.

  4. Ось хлопці кажуть, що впоралися зі схожою проблемою: http://expert.ru/expert/2002/38/38ex-efco_35931/
    Звичайно, село – не місто, але, як на мене, то з сільськими набагато важче. Компанії, де я працював, навіть доводилося возити робочих з Полтави до Козельщини, бо козельщинців залучити до роботи не вдавалось ніяк.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s