Сьогодні я рукою торкнувся Рейну. Відчуття, з одного боку, було дуже рідне, навіть “київське”: рання весна, самотня прогулянка в парку, напівцивілізований берег річки, прохолодна вода і качки поблизу берега. З іншого боку, вода на дотик тут інакша, річкою плавають баржі, а на березі стоять старовинні замки.

Riverside

Ось уже цілий тиждень мене переслідує якийсь дивний запах. Це середнє щось між індійськими приправами і мікстурою з гірських трав. Я думав, що це аромат дезодоранту в моєму тимчасовому житлі, але ось житло змінилося, а запах я і досі відчуваю. І не тільки у повітрі – у воді, у їжі. Напевно, це якийсь місцевий присмак, можливо, тут так пахне весною, а може це навіть дух самого Рейну.

Sculpture

Від моєї роботи додому можна йти звичайними вулицями або через парк, що знаходиться на березі Рейну. Як іти з роботи до набережної, можна побачити ось таку дивну скульптуру, а навколо неї – зелену травичку. Весна в місті.

Park

Ось таку красу можна побачити буквально за 5 хвилин пішки від мого дому.  Це замок Вільгельма-Адольфа фон Карстаньєна. Це у місті одна з декількох будівель, які займає ООН.

Schloss

На іншому березі розташувався район Кьонігсвінтер, щоправда здалеку він більше схожий на якесь казкове чи навіть іграшкове містечко, подібне до тих, які можна склеїти як декорації для німецької дитячої залізниці.

Rhein

Качки у Бонні дуже гучно крякають. Качок чимало – вони розташувалися маленькими групами вздовж набережної. Часом вони пролітають над найближчими до річки вулицями, а я саме живу на одній із таких вулиць.

Ente

 

Погода змінюється щогодини. Перед обідом світило сонечко, а в офісі було навіть жаркувато. Потім було вітряно і хмарно, потім знову сонячно, і ось щойно невеликий град погемселив об вікно у даху мого житла. Я не брав парасолі, але тут дощі і шквали – щодня. Питання лише в їхній тривалості.

Fenster

Вибачайте за якість зображень. Вони всі робилися на телефон і дуже спонтанно. Вже незабаром я матиму час для більш повноцінних фотопрогулянок з повноцінним фотоапаратом.

 

