Мій власний “Трактор”

Сьогодні я вперше торгувався на блошиному ринку, вперше в житті купив собі велосипед, вперше нормально проїхався на велику по проїжджій частині.

Schlepper

Дякую моєму колезі Михайлу Малому за допомогу та експертні поради. З його легкої руки я назвав цей велосипед Трактором – амортизатор у нього не гірший 🙂

Михайло навчив мене, що по-хорошому треба брати велосипеди з рук хазяїна, однак цього дня на ринку були самі перекупники – і то не дуже багато.

Отже, що це за агрегат? Щось гібридне між міським та гірським. Саме таке, як мені треба. Він обійшовся у 150 євро, хоча спершу я розраховував на щось у проміжку 60-90. Зі мною часто буває, коли приходжу купувати і розумію, що мені подобається тільки найдорожче. В даному разі були і по 200, і по 300. Але купувати за таку суму потриманий велик на невідомо який період – то якось геть жирно.

Ні, я ще не готовий до перегонів і марафонів, бо востаннє нормально катався мабуть років 10 тому. Але все досягається тренуваннями.

Залишити відповідь

