Вгору за Рейном

Велосипед – це чудово! Сьогодні я неочікувано доїхав до півострова Обервінтер, що в сусідньому містечку Ремаген. Відстань в один бік – близько 10 кілометрів.

Halbinsel

Так, я поїхав туди сам. І це було дуже спонтанно. Погода сприяла на всі 100%.

Маю визнати, що велосипед я купував радше заради соціалізації. Однак я не врахував, що у ціну велосипеда не входить узгодження робочих графіків з колегами, які також мають велосипеди. Та і взагалі, бувають такі моменти, коли вже нема сенсу комусь щось говорити, коли не можеться вже нічого, стає несила терпіти, і лише є одне прагнення – рухатися кудись прямо, йти і йти доти, доки земля під ногами не закінчиться… або доки не закінчаться ноги. І ось велосипед тут як ніколи стає в нагоді: на ньому швидше і небезпечніше, і можна дістатися далі.

Faehre

Спершу я хотів побачити острів Nonnenwerth – там розташована якась цікава гімназія, місцевий Хоґвартс, прихований від очей простих смертних. Але коли я під’їхав до острова, то зрозумів, що не взяв грошей для порому. Та і сам пором якось дуже неохоче плавав з берега на берег. А може просто гімназистам у вихідний день можна на материк діставатися тільки власними силами 🙂

Фото гімназії у Wikipedia

До речі, ця гімназія – це вже не Північний Рейн-Вестфалія. Це вже Райнланд Пфальц, сусідня федеральна земля.

Я знайшов на карті півострів далі вгору за течією. Назву його ніде толком не пишуть, окрім як при вході на нього – Обервінтер. Він утворює на Рейні невелику гавань. У ній стоять різноманітні яхти та інші плавучі майже житла. Я подумав: якщо вже на острів не потрапив, треба потрапити принаймні на півострів.

Yachts

З краю Обервінтера я побачив район Семигір’я з південного його боку (у вікно щоранку я бачу ці гори з півночного заходу).

Siebengebirge

P.S: А взагалі, найкращий поки що помічений мною засіб від депресії – це їздити на велику вночі напідпитку. Чудово прочищає голову. Тільки треба слідкувати, щоби поруч не було поліції, бо буде штраф, тюрма і депортація.

2 thoughts on “Вгору за Рейном

  1. “Верхня зима”? о.О
    Я завжди думала, що в німецьких назвах є якийсь елемент сюрпризу, але щоб назвати так півострів…))

Залишити відповідь

