Почав рік зі спецсерії “Шерлока” від BBC. Вона мені дуже сподобалася.

Sherlock.jpg

Серіал спускається ще на декілька кроків у сюрреалізм, коли автори намагаються частково переосмислити класичного Шерлока Холмса через призму власної, сучасної версії класичної історії про геніального детектива. Але не подумайте, що тут просто переграються старі епізоди з попередніх сезонів. “Страхітлива наречена” – це самостійна і дуже цікава історія. З іншого боку, її розв’язка була навіть для мене надто очевидною… можливо, тому, що я політолог 🙂

Уникну спойлерів, але скажу, що серія також частково відповідає на головоломку, над якою Шерлок бився впродовж попереднього, третього сезону. Тобто готуйтеся, що ця історія аж ніяк не є відірваною від решти серіалу. Шанувальникам анахронізму, альтернативних реальностей і легкого brain scam дуже раджу.

, , ,

Окремо скажу пару слів про купівлю продуктів в Інтернеті, оскільки дана серія “Шерлока” стала першою, яку я скачав через iTunes. Щоби здійснити це придбання, мені довелося переінакшити налаштування програми і внести туди дані своєї німецької картки. Я зробив ці зміни, бо “українська версія” iTunes не дозволяє купувати багато з того, що доступне користувачам західних версій. Як на мене, це алогічно, адже Mastercard – це міжнародна платіжна система і яка різниця, звідки я плачу (в iTunes, скажімо, нема регіональних знижок).

Хто так бізнес взагалі робить? Хочете щоб люди купували – то дайте їм таку змогу!

Для порівняння: система електронної дистрибуції ігор Steam автоматично змінює ціни при зміні країни і лише незначна частина її продуктів мають регіональні обмеження.

