Не унывай, что за окнами май… (с) Весна позаду. Що відбулося важливого за цей сезон? Які я брав лопати і що мені вдалося викопати? І чи воно чогось варте?

Подорожі (All the roads await!)

  • З’їздив у Мадрид. Провалив там суперважливі переговори. І ну його все нафік, хай горить синім полум’ям!
  • Побачив Франкфурт. Чудове місто, але хмарочосовість у ньому слабо відчувається.
  • З’їздив на “Ніч музеїв” у Дюссельдорфі. Ніколи раніше такого не бачив. Це крутий захід!
  • Побачив два парки дикої природи – Роландсек та Венусберг. Знайшов там найшикарнішого оленя Північного Рейну-Вестфалії.

Hirsch

Творчість (Without art the Earth is just Eh)

  • Знову став писати вірші і вирішив виділити для цього окрему сторінку Worrk of arrt. Давно варто було це зробити. Вірші містять добротну антидепресивну дію. До речі, про боротьбу з депресією також окремо виділив сторіночку – Questlist. Треба жувати соплі продуктивно!
  • Абсолютно невидимо ні для кого, але надзвичайно важливо – відновив роботу над сеттінгами. Поки нічого конкретного показати не можу, але скільки ж місяців минуло, поки я знайшов сили братися знову за це діло!
  • І я знову пишу про відеоігри. Але тепер вже не для якогось бложика, а на сайт “Букмоль“, яким рулять суперстильні люди із правильними ідеями в головах і чудовими покликами в серцях. Нещодавно мені запропонували дописувати про ігри на ще один не зовсім ігровий сайт, але про нього – згодом, коли я туди щось таки напишу.

DS

Робота (Працювати-працювати і в праці сконати!)

  • Висунув потенційному клієнту пропозиції по оригінальному (і дуже потрібному для України) медіа. Гроші можуть бути.
  • Почав роботу над великим проектом мого спільника Режисера. Настанет день, и мы создадим рабочие места и новые смыслы!
  • Отримав перше серйозне завдання від “Німецької хвилі” – зробив репортаж про зустріч у Кельні з українською журналісткою Марією Варфоломеєвою, яка 14 місяців провела у полоні “ЛНР”. Матеріал попросили одразу зробити і для російської редакції теж. Один з тих випадків, коли я просто тріскаюся по швах від щастя і гордості за себе і свою роботу.

Warfolomejewa

Deutsch (Schwere Sprache)

  • Ось в плані німецької весна була просто супер! Здобув одразу два сертифікати – з A2 та B1. Ага, треба спішити, бо мені вже скоро 30 і ААААА я не житиму вічно!
  • Подивився три перших у моєму житті фільми німецькою. Лише один з них – із субтитрами. Багато чого зрозумів.
  • Побував на вечірці, на якій всі говорили німецькою. Стрес-тест. Один з найкращих, які я переживав за останні кілька років.
  • Один з редакторів “Німецької хвилі” сказав, що я став робити помітно менше помилок при перекладі з німецької.

A2 B1

Шпрот (Рух – це життя!)

  • Купив гантелі. За півтора місяці перейшов від 4,5 до 6,5 кг.
  • Проїхав на велику щось в районі 400 км.
  • Скоротив споживання алкоголю. Різниці особливої не відчуваю.

Різне (Наше життя визначають дрібниці)

  • Посортував фотографії на своєму компі. Дурниця і дрібниця? Напевно, що так, але у мене враження, ніби я виплатив якийсь борг, який висів на мені роками.
  • Організував збір коштів на подарунок своєму колишньому викладачу і нинішньому колезі. Зібрали на дві круті етажерки. Всі тепер вважають мене геніальним добувачем грошей.

,,,

САМООЦІНКА

Як не дивно мені це писати, але я насправді дуже задоволений виконаною за цей сезон роботою. Майже в усіх сферах відчуваються, якщо й не ознаки розвитку, то принаймні небезпідставні надії на нього. Якщо слідувати правилу порівняння себе із собою минулорічним, то прогрес вельми відчутний.

Звісно, відсутність позитиву в особистому перекриває якщо не всі, то більшість досягнень, тому настрій, в сухому залишку, не дуже. Но впереди новые рубежи, но впереди – новая жизнь! (с)

Головним завданням наступного сезону буде втримати і розвинути початки. Нема часу скиглити. Попереду шлях великих звершень!

