З гордістю представляю свою нову статтю про природу відеоігор – тепер на сайті Moviegram, для якого я також став постійним дописувачем.

GTAV.jpg

Неабияк тішить, що все більше знавців різних форм мистецтва цікавляться відеоіграми як культурним явищем і способом розповіді історій. Звичайно, Moviegram – про кіно, і це означає, що я здебільшого писатиму туди про якісь кінематографічні елементи ігор, однак і в цій відносно вузькій темі непочатий край роботи з українською аудиторією. Тим приємніше мені, що мій перший текст для Moviegram розповідає саме про те, чим ігри кращі за кінематограф. Людям варто бути сміливішими у відкритті для себе нових медіа.

Нагадую, що з квітня я дописую про зв’язок ігор та літератури для сайту Букмоль. Конфлікту інтересів тут немає, оскільки тематика та аудиторія сайтів принципово різниться. Можна сказати, я бачу чіткий вододіл, про що я можу написати на один сайт і про що – на інший.

Тому дивіться хороше кіно, грайте у якісні ігри та слідкуйте за нашими оновленнями!

