Семигір’я

Часом я проводжу для своїх колег і друзів, які навідуються до Бонна, екскурсії. Подорожую з ними до Семигір’я – казкової місцевості зовсім неподалік мого дому, буквально через річку.

Семигір'я
Руїни фортеці Драхенфельс (вище) та замок ХІХ століття Драхенбург. Вид з Петерсберга

Із Семигір’я і вгору за течією Рейну починається регіон з найбільшою концентрацією замків у світі. Вздовж берегів річки тягнуться невисокі гори, і на вершині кожної з них – замок або палац, або монастир, або маєток, або вежа, або якісь руїни.

Хайстербах
Стіна монастиря Гайстербах на горі Петерсберг

Все тут вкрите мохом та століттями історії, і неодмінно нагадує про усі фентезійні книги, які я прочитав, та всі фентезійні ігри, в які я грав. Скажімо, ось так виглядали багато стежок, якими подорожував Геральт із Рівії…

Ліс навколо Петерсбергу
Стежка біля підніжжя гори Петерсберг

Складається враження, що краєвиди мало змінилися з часів Середньовіччя.

Петерсберг
Вид з Петерсбергу на передмістя Бонна

Ця земля справді багата на історію. У готелі для дипломатів на вершині Петерсберга підписували створення Федеративної Республіки Німеччина після Другої світової. А з каменоломні під Драхенфельсом брали каміння для спорудження Кельнського собору. Пізніше, у 1838 році король Фрідріх Вільгельм ІІІ через обвал гори і фортеці на ній вперше на території Німеччини підписав природозахисний указ – про заборону брати каміння з цієї гори.

Драхенфельс
Все, що лишилося від фортеці Драхенфельс (буквально: “Драконяча скеля”), яка на початку другого тисячоліття була цінна тим, що охороняла шлях до каменоломні

На острівці посеред Рейну – мажорна школа. Туди ходить окремий пором. Подейкують, що він припиняє роботу на вихідних. Справжнє місце для історій-жахастиків чи якихось містичних детективів!

Рейн
Вигляд на Рейн з Драхенфельсу

З цих вершин видно мій будинок і мою роботу. Зручно, коли над твоєю роботою стирчить єдиний хмарочос у місті та околицях!

Бонн
Вид на Бонн. По центру: Поштова вежа (Posttower). В хорошу погоду можна на горизонті побачити верхівки веж Кельнського собору

“Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал”.

Семигір'я
Вид на Нонненштромберг з Драхенфельсу
Читайте і дивіться також фото із моїх інших подорожей:
Залишити відповідь

