Засідання стосувалося здебільшого технічних питань (рекомендація до друку, затвердження тем наукових робіт тощо). Серед цікавого було таке:

  • Першокурсники не ходять на пари.
  • Презентовано новий сайт Могилянки.
  • Результати ректорських контрольних робіт.

Засідання почалося з того, що Сергій Квіт роз’яснив ситуацію з “недійсним статутом” НаУКМА. Я тут також маю перепросити, оскільки повідомив цю новину разом з іншими журналістами. Насправді, Міністерство освіти лише скасувало формально одне із застарілих внутрішніх положень Академії, відтак нема ані конфлікту, ані приводу до гніву.

Президент Могилянки попросив представників студентства передати першокурсникам, що ходити на пари таки потрібно. “Вільне відвідування лекцій – це можливість краще організувати свій вільний час, а не привід взагалі не ходити на пари”, – заявив Квіт. Він також пояснив, що в гіршому разі вільне відвідування доведеться забороняти для першого курсу.

Олександр Костюк презентував новий сайт Могилянки. Презентація вийшла ніби напівдорозі між початком та кінцем, оскільки офіційний запуск нової версії має відбутися до Нового Року, а демоверсія майбутнього сайту була доступна в Інтернеті впродовж декількох останніх тижнів. Окрім оновленого дизайну, сайт також міститиме англомовну версію, перелік усіх посадових осіб Академії та інформацію про офіційні ухвали керівних органів університету. Квіт наголосив, що не слід прив’язуватися до конкретних дед-лайнів, але разом з тим випуск нового сайту відкладався вже двічі, тому закінчити роботу треба таки пошвидше.

Результати ректорських контрольних робіт (РКР) показали доволі високий рівень засвоєння матеріалу студентами, особливо якщо порівнювати ці результати із результатами міністерських контрольних. Для РКР було обрано 8 нормативних та одна вибіркова дисципліна, після іспитів з усіх цих дисциплін мало пройти не менше, ніж 3 місяці. Підтвердили свої оцінки найбільше:

  • Цивільне процесуальне право (77%  збігу оцінок із оцінками іспиту),
  • Мікроекономіка (86%),
  • Основи права (91%).

Найбільші (негативні) відмінності результатів РКР від результатів іспитів у таких дисциплін:

  • Безпека життєдіяльності (36% збігу),
  • Філософія Просвітництва (29%),
  • Основи психології та педагогіки (12,5%).
Advertisements