Хворобливі хроніки повертаються… сподіваюся, що не надовго.

Двоякий тестЗаймаюся лікуванням своїх очей. У мене те саме, що було рік тому – хибна короткозорість або спазм акомодації – і лікуюся я знову Ірифрином, вправами та вітамінами. Але от що дивно цього разу – лікарі мені урочисто оголосили, що рік тому вони поставили мені “антинауковий діагноз”.

Суть у тому, що за 2012 рік на всіляких міжнародних конференціях вчені експерти довели, що помилкової короткозорості не буває і якщо спостерігається погіршення зору, треба одразу вішати на людину окуляри. І ця тенденція, за словами лікарів, пішла з Європи. Хммм… якби я був ліваком, я би сказав, що тут замішані якісь корпорації, які займаються виробництвом окулярів 🙂

Але якщо справді подумати: якби діагноз був ілюзорним, то мій зір би рік тому не повернувся би до норми, як і не міг би він покращитися за останні пару тижнів лікування! Разом з тим, дуже часто і самі лікарі говорять, що окуляри – це милиця, з якої потім важко зіскочити. Ось і довіряй після цього західній науці!

Слава Богу, мені пощастило з лікарями (цього разу) і вони все ж узялися позбавити мене хвороби, яка нині вже формально не існує.

