Якою мала би бути освіта – Кен Робінсон

Навіть тим, кому тема освіти геть не цікава, варто подивитися цей ролик, бо він просто круто зроблений.

Британський вчений Кен Робінсон ділиться своїми міркуваннями щодо того, в чому проблема сучасної освіти і як її варто змінювати.

Насправді, думки Робінсона дуже сильно резонують із міркуваннями Тоффлера та Барда із Зодерквістом, яких я згадував, коли розповідав про постмодерне суспільство. От тільки якщо Тоффлер оптимістично вважав, що інформаційні технології під кінець ХХ століття вже змінять освітню систему, то Робінсон пояснює, що це ще і досі не сталося і не спішить ставатися.

Дякую за цей ролик моєму спільнику Режисеру.

6 thoughts on “Якою мала би бути освіта – Кен Робінсон

  1. Не знаю чи досяжні такі зміни в освіті цивілізованим країнам, але для України це все точно звучить як щось далеке і казкове.
    Впевнений, що навіть найменші зміни у вказаному напрямку викликали б супротив, близький за потужністю до супротиву гей-парадам в Росії 🙂
    В нас навіть ЗНО викликає обурення народу – тести заскладні, треба тратити гроші на репетиторів бо вчителі не вчать і т.д. Не кажучи вже про якісь радикальні зміни.

    1. Заскладні? Святі депутати! Народ геть деградував. Треба бути бабуїном, щоби не здати ЗНО бодай на 170. І то, я певен, що серед бабуїнів вдосталь таких, що легко наберуть 190 і більше.

        1. У шкоді ЗНО особисто я не маю жодних сумнівів. З найочевидніших його симптомів – дебілізація та перетворення людини на робота-що-в-туалеті-списує-зі-смартфона-відповіді-до-тесту.

          Ще ЗНО змусило мій рідний універ набирати до себе натовпи людей, яким трохи пофігу на все. Просто на все.

          А от що ЗНО складне, я щиро сумніваюся. (почитай ось це: https://damitrianism.wordpress.com/2012/05/21/zno/)

          1. Я не думаю що списувала в туалеті значна кількість людей. Як на мене, то ЗНО це найпозитивніше, що сталось з українською освітою за останній час. Хто списував – списує, хто платив – платить, але ті хто вчиться, отримали більше шансів.

          2. Те саме мені казав мій спільник і брат Екзистенціаліст. Можливо, що і так. Я щиро радий за кожну нормальну людину, яка спромоглася скористатися з цієї ситуації. Але з того, що бачу я, ЗНО в цілому – це традиційна “хороша ідея”, яку традиційно “взяли і запороли”.

Залишити відповідь

